Gila glamour atau semakin mengarut ?

 

image

Muka depan dari HMETRO

Saja cipta kontroversi memandangkan popularitinya dah merundum ke negatif ? Atau semakin tua lalu  datang dah nyanyuk ? Bab tua ni , bukan semua la kan .. cuma segelintir je.. Tu pun jumlahnya skit sangat .. Tapi yang skit tu la selalu menyusahkan orang !

Seminggu ni , dua isu bodoh dah dia cipta .. Mengarut gila ! Aku rasa dia ni cam baru kenal teknologi terkini kot ? Baru tau guna twitter ? Heh .. Kenapa ? Semua masalah dia timbulkan , pasti datang dari Twitter .. Seolah saja nak tarik perhatian orang..

Hari tu , dia saja cari isu murahan dengan Siti Nurhaliza.. Skang , ngan adik dia sendiri .. Tolonglah wahai pakcik Azwan Ali .. Udah udah la tu .. Perbanyakkan amalan .. Baru balik dari Mekah kan ? Dah frame gambar tu kan ? Alhamdulillah .. Sila banyakkan amalan dan bukannya banyakkan Tweet !

Gunakan jari tu untuk berzikir dan bukannya menaip menda yang mengarut !

34 ulasan:

  1. da blk mekah pun masih lum tobat..publisiti murahan utk still dikenali industri hiburan

    BalasPadam
  2. nampaknya orang dah pergi haji pon tetap manusia biasa..hehehh...

    ingatkan dah cukup matang dah A.A tu..hmmmm

    BalasPadam
  3. tak berubah-ubah jugak dia ni..
    pelik la.
    dah naik bosan..

    sangap publisiti? << ayat KEJI.

    BalasPadam
  4. banyak fitnah sudah timbul daripada penggunaan twitter. nampaknya salah satu globalisasi barat sudah kuat berpengaruh dalam dunia islam sekarang ni.

    BalasPadam
  5. HAJI MABRUR AMINNNNNN....semoga dengan harapan BERUB??......huhuhu

    BalasPadam
  6. hati dgn mulut takde filter...'mak peduli apa nyah'

    BalasPadam
  7. Haha. Kelakar baca kisah diorg ni...
    Nasib bek sy mmg tak brminat pasal artis2 nih, bknnya dpt untung pn :P

    BalasPadam
  8. saja cari masalah dan cari nahas... sian, agaknyer dah rasa diri x de market kot...

    BalasPadam
  9. kesian dia..tapi yang paliang kesian mak tom, mak dia org, hancur luluh hati tgk anak anak bercakaran depan org, seluruh negara menonton..kesian...

    BalasPadam
  10. taw xpe pening dgn die nie

    BalasPadam
  11. hadoi la pakcik azwan ali. huk!

    BalasPadam
  12. pakcik sorg ni mmg la suka bikin propa..ish..moga2 dia tersedar sebelum terlambat...

    BalasPadam
  13. Salam

    Saya setuju sangat dengan pendapat atau kenyataan En Ben. Saya cukup xsuka/kurang berminat dengan kenyataan² atau kontroversi yang dia sendiri cipta. Cakap cukup bagus dalam Melodi dan segalanya mahupun di Galaksi. Kunun balik dari Mekah, segala perbuatan antara dia dan Allah. Secara terang-terangan dah jelas. Wahai Pakcik Azwan Ali bertaubatlah. Jika dah memijakkan kaki di Tanah Suci Makkah tu bukan bermakna dah settle semua masalah dosa diduniawi ini. Jangan asik nak cari kesalahan orang lain aje. Sesama artis sesama bangsa sesama agama bukan sesiapa pon disekeliling anda ea Uncle. Ld satu ubah lah penampilan tu, cakap dah tahu hakam hukumnya tapi dimana kesahihannya. Gaya dah melebihi dari perempuan. #Wallahualam..

    BalasPadam
  14. macam-macam hal artis sekarang..hurmmmm.. malas nak amik port dah abg BEN..

    BalasPadam
  15. apa nak jadi la. kasihan sangat.

    BalasPadam
  16. eh eh perlu ke nak timbulkan kontroversi. adoiii azwan ali, azwan ali. duduklah atas tikar sejadah buat amal, tak payah nak berugut ugutan pulak. takde keje cari keje.

    BalasPadam
  17. dia ni mmg gila kot.asik maki org je.ms dpt job kat rtm diangung2kan rtm,trima ksh la kat tok sedara saya ketua pgrh penyiaran,datuk ibrahim yahaya.lps dia buat hal and rtm batalkan kontrak rncgn TLTB tu sbb dia gaduh dgn didie alias, dimaki2 rtm dgn tok sedara saya.dasar tak kenang budi.nama je g mekah tp prangai makin truk dan sesat

    BalasPadam
  18. setuju!
    baca twitter nye rasa mcm ape ntah ,asyik mengutuk orang jek.hadoii~

    BalasPadam
  19. kita semua sama2 doa agar dia diberi hidayah yang sebenar. setiap apa yg berlaku dah tentu ada hikmahnya.

    BalasPadam
  20. AIR DICINCANG TAKKAN PUTUS..GADUH LER CAMNER PUN..TETAP ADIK BRADIK..KAN....

    BalasPadam
  21. alah. org tua ni pandai cakap je. diri sendiri pun tak betul. jaga2 abg ben, nt silap hari bulan abg ben pulak jadi mangsa dia. hehe.

    BalasPadam
  22. Aku benci pakcik tu.. dah tua sebok nak cipta kontroversi..

    sebab dah tak laku la tuuuu!!..
    kalau dalam melodi muka dia je dok syik sumpah seranah orang..

    BalasPadam
  23. kenapa sampai begitu sekali jadinya ? adehh :/ orang macam tu pun ada ka ?

    BalasPadam
  24. takkan kita tak tahu g mana orangnya..nak2 artis..kebanyakkan artis ni hipokrik

    BalasPadam
  25. haji semata-mata je dia tuh...

    BalasPadam
  26. Azwan aper?? Azwan Ali??? Saper tu?????? huhuhuhuhu~~~

    BalasPadam
  27. doakan kebaikan sesama islam...
    jangan berbalah, jangan begaduh.
    jangan mencela, jangan menghina.
    yang baik Allah balas baik..
    yang buruk Allah akan beri pedomannya..

    BalasPadam
  28. macam2 la AA ni.. rugi je haji dia tuh..

    BalasPadam
  29. dye memang tak suka giler dengan azwan ali.. mulut xde insurans.. nk kontroversi je..apa nk jadi..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009