Rabu, 18 Januari 2012

Gila glamour atau semakin mengarut ?

 

image

Muka depan dari HMETRO

Saja cipta kontroversi memandangkan popularitinya dah merundum ke negatif ? Atau semakin tua lalu  datang dah nyanyuk ? Bab tua ni , bukan semua la kan .. cuma segelintir je.. Tu pun jumlahnya skit sangat .. Tapi yang skit tu la selalu menyusahkan orang !

Seminggu ni , dua isu bodoh dah dia cipta .. Mengarut gila ! Aku rasa dia ni cam baru kenal teknologi terkini kot ? Baru tau guna twitter ? Heh .. Kenapa ? Semua masalah dia timbulkan , pasti datang dari Twitter .. Seolah saja nak tarik perhatian orang..

Hari tu , dia saja cari isu murahan dengan Siti Nurhaliza.. Skang , ngan adik dia sendiri .. Tolonglah wahai pakcik Azwan Ali .. Udah udah la tu .. Perbanyakkan amalan .. Baru balik dari Mekah kan ? Dah frame gambar tu kan ? Alhamdulillah .. Sila banyakkan amalan dan bukannya banyakkan Tweet !

Gunakan jari tu untuk berzikir dan bukannya menaip menda yang mengarut !

34 komen :

sumysya berkata... [Reply to comment]

da blk mekah pun masih lum tobat..publisiti murahan utk still dikenali industri hiburan

lady scooter berkata... [Reply to comment]

nampaknya orang dah pergi haji pon tetap manusia biasa..hehehh...

ingatkan dah cukup matang dah A.A tu..hmmmm

Lady Milo berkata... [Reply to comment]

tak berubah-ubah jugak dia ni..
pelik la.
dah naik bosan..

sangap publisiti? << ayat KEJI.

GBM berkata... [Reply to comment]

banyak fitnah sudah timbul daripada penggunaan twitter. nampaknya salah satu globalisasi barat sudah kuat berpengaruh dalam dunia islam sekarang ni.

MERAN QAMAR berkata... [Reply to comment]

HAJI MABRUR AMINNNNNN....semoga dengan harapan BERUB??......huhuhu

Rosniena berkata... [Reply to comment]

hati dgn mulut takde filter...'mak peduli apa nyah'

Prince berkata... [Reply to comment]

Haha. Kelakar baca kisah diorg ni...
Nasib bek sy mmg tak brminat pasal artis2 nih, bknnya dpt untung pn :P

mayangsayang berkata... [Reply to comment]

saja cari masalah dan cari nahas... sian, agaknyer dah rasa diri x de market kot...

susumanis berkata... [Reply to comment]

kesian dia..tapi yang paliang kesian mak tom, mak dia org, hancur luluh hati tgk anak anak bercakaran depan org, seluruh negara menonton..kesian...

nuhara berkata... [Reply to comment]

taw xpe pening dgn die nie

faa.rosli berkata... [Reply to comment]

betol lah sesangat..

adiba ramli berkata... [Reply to comment]

hadoi la pakcik azwan ali. huk!

Dylla Abas berkata... [Reply to comment]

pakcik sorg ni mmg la suka bikin propa..ish..moga2 dia tersedar sebelum terlambat...

Papa PUSS berkata... [Reply to comment]

Salam

Saya setuju sangat dengan pendapat atau kenyataan En Ben. Saya cukup xsuka/kurang berminat dengan kenyataan² atau kontroversi yang dia sendiri cipta. Cakap cukup bagus dalam Melodi dan segalanya mahupun di Galaksi. Kunun balik dari Mekah, segala perbuatan antara dia dan Allah. Secara terang-terangan dah jelas. Wahai Pakcik Azwan Ali bertaubatlah. Jika dah memijakkan kaki di Tanah Suci Makkah tu bukan bermakna dah settle semua masalah dosa diduniawi ini. Jangan asik nak cari kesalahan orang lain aje. Sesama artis sesama bangsa sesama agama bukan sesiapa pon disekeliling anda ea Uncle. Ld satu ubah lah penampilan tu, cakap dah tahu hakam hukumnya tapi dimana kesahihannya. Gaya dah melebihi dari perempuan. #Wallahualam..

Penjual Reflesia™ berkata... [Reply to comment]

macam-macam hal artis sekarang..hurmmmm.. malas nak amik port dah abg BEN..

Fareha Rahmat (Bos Besar) berkata... [Reply to comment]

istigfar byk2.....astagfirullah...

MyHeart berkata... [Reply to comment]

apa nak jadi la. kasihan sangat.

LittleGurl berkata... [Reply to comment]

eh eh perlu ke nak timbulkan kontroversi. adoiii azwan ali, azwan ali. duduklah atas tikar sejadah buat amal, tak payah nak berugut ugutan pulak. takde keje cari keje.

Nur Raihana Abd Rahim berkata... [Reply to comment]

dia ni mmg gila kot.asik maki org je.ms dpt job kat rtm diangung2kan rtm,trima ksh la kat tok sedara saya ketua pgrh penyiaran,datuk ibrahim yahaya.lps dia buat hal and rtm batalkan kontrak rncgn TLTB tu sbb dia gaduh dgn didie alias, dimaki2 rtm dgn tok sedara saya.dasar tak kenang budi.nama je g mekah tp prangai makin truk dan sesat

is_isaac berkata... [Reply to comment]

setuju!
baca twitter nye rasa mcm ape ntah ,asyik mengutuk orang jek.hadoii~

QasehSuci berkata... [Reply to comment]

kita semua sama2 doa agar dia diberi hidayah yang sebenar. setiap apa yg berlaku dah tentu ada hikmahnya.

ummiP3 berkata... [Reply to comment]

AIR DICINCANG TAKKAN PUTUS..GADUH LER CAMNER PUN..TETAP ADIK BRADIK..KAN....

ChaloBetey Shop berkata... [Reply to comment]

alah. org tua ni pandai cakap je. diri sendiri pun tak betul. jaga2 abg ben, nt silap hari bulan abg ben pulak jadi mangsa dia. hehe.

* FAR * berkata... [Reply to comment]

Aku benci pakcik tu.. dah tua sebok nak cipta kontroversi..

sebab dah tak laku la tuuuu!!..
kalau dalam melodi muka dia je dok syik sumpah seranah orang..

ANA D berkata... [Reply to comment]

mcm2 dunia zaman sekarang

dL berkata... [Reply to comment]

buang tebiat....

SayaBoo berkata... [Reply to comment]

kenapa sampai begitu sekali jadinya ? adehh :/ orang macam tu pun ada ka ?

Yatie Awang berkata... [Reply to comment]

takkan kita tak tahu g mana orangnya..nak2 artis..kebanyakkan artis ni hipokrik

Miz Waniey berkata... [Reply to comment]

haji semata-mata je dia tuh...

Kuronofu91 berkata... [Reply to comment]

Azwan aper?? Azwan Ali??? Saper tu?????? huhuhuhuhu~~~

ridzuan sujari berkata... [Reply to comment]

doakan kebaikan sesama islam...
jangan berbalah, jangan begaduh.
jangan mencela, jangan menghina.
yang baik Allah balas baik..
yang buruk Allah akan beri pedomannya..

Fay berkata... [Reply to comment]

macam2 la AA ni.. rugi je haji dia tuh..

dyabunga berkata... [Reply to comment]

dye memang tak suka giler dengan azwan ali.. mulut xde insurans.. nk kontroversi je..apa nk jadi..

ahsfantasy24 berkata... [Reply to comment]

sokonggggg :D

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI