Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 25 Januari 2012

Gym @ Kok Lanas , Kelantan

Kali ke 2 aku singgah .. dan kali ni aku layan .... Hehe .. Dpt sambutan gym ni .. bagus la kan ..


Cuma kena ada otai aku rasa .. mungkin ada tp cuti kot ?  Ok la tu .. janji peluh .. kan kan ?


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 komen :

nuruashia ♥ berkata... [Reply to comment]

wawhhh...bru plan nk g mlm ni :)

YaYaNsMuM berkata... [Reply to comment]

Dah nama pun minat kan?Harus Layanzzzz...(^_^)

Cik RoSs berkata... [Reply to comment]

Kelate pun ado Gym.

Ingat kan tak ado!

Mr feckry berkata... [Reply to comment]

gile gym..kemana pun akan ke gym

Fakhruddin Aziz berkata... [Reply to comment]

@cik ross...
banyak ader..cakap jer kat mana...

kok lanas tak best..
pegi area pasir mas...baru jumpa org pro kat sana..

HaFiz berkata... [Reply to comment]

Cik RoSs oi! jange dok seko dalam hute ado body builder...hahaha

nasha sanza berkata... [Reply to comment]

marilakita pergi gym! =)

joegrimjow berkata... [Reply to comment]

ada kat klantan?
bowling joooom

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI