Kerana RM500, esok sanggup jadi ibu tunggal !

Yup .. pemberian khas kerajaan utk keluarga yg berpendapatan di bawah RM3000 , melayakkan mereka mendapat RM500 tapi kena isi borang la kan .. hehe


Best part .. ada yg sanggup mengaku ibu tunggal semata-mata nak dpt RM500 ! Hehe.. dasat kan ? Padahal , bini orang lagi tuuu..


Published with Blogger-droid v2.0.3

17 ulasan:

  1. ehehe buat malu jew buat mcm itu

    BalasPadam
  2. my mom ibu tunggal..she deserve it! =)

    BalasPadam
  3. boleh ke main tipu2..??xkan gov x cek

    BalasPadam
  4. ish! ada ke yang sanggup buat camtu? teruknya... biarlah yang betul2 tak mampu menerimanya!

    BalasPadam
  5. adaka yang buat cam tu?? jangaaann...!! nanti x halal makanan untuk anak2 dan diri sendiri =='

    BalasPadam
  6. dah tahap teruk tu. kalau suami mengaku bujang, dah sah2 jatuh kata2 nya..klu isteri kata gitu? hmmmmm...teruknye, tu baru RM500..belum RM5 juta.

    BalasPadam
  7. kalau laki die tahu apa lah perasaan laki dia tu ek???

    http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/keramat.html

    BalasPadam
  8. manusia tidak akan pernah merasa puas,,sanggup melakukan apa saja untuk mendapatkan sesuatu wallaupun bukan haknya,,,

    BalasPadam
  9. Ini lah manusia zaman skrg kan..huhu..

    BalasPadam
  10. ada yang sanggup menipu semata2 nakkan RM500 ni...ishh...tak patut...ramai lagi yang lebih layak kan...

    BalasPadam
  11. jd btol2 br tau langit tu tggi ke rendah..

    BalasPadam
  12. abg ben.. meh singgah sini http://kasutnovel.blogspot.com/ .. sy bru belajar2 menulis ni .

    BalasPadam
  13. duet semata-mata. .maka butalah mata haha

    BalasPadam
  14. org itu sangat tidak jujur. duit yg dapat tu tak halal.

    BalasPadam
  15. duet punye pasai. apa pun boleh..hihihi

    BalasPadam
  16. jgn la samapi mcm tu kalau ye pun nak duit rm500 tu..tak fikir perasaan suami ke..? ish..ish..ish..

    BalasPadam
  17. kalau mampu takyahlah mintak ramai lagi yang perlukan bantuan

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009