Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 18 Januari 2012

Kerana RM500, esok sanggup jadi ibu tunggal !

Yup .. pemberian khas kerajaan utk keluarga yg berpendapatan di bawah RM3000 , melayakkan mereka mendapat RM500 tapi kena isi borang la kan .. hehe


Best part .. ada yg sanggup mengaku ibu tunggal semata-mata nak dpt RM500 ! Hehe.. dasat kan ? Padahal , bini orang lagi tuuu..


Published with Blogger-droid v2.0.3

17 komen :

Aerol Hafiezi berkata... [Reply to comment]

ehehe buat malu jew buat mcm itu

AmirahSM berkata... [Reply to comment]

my mom ibu tunggal..she deserve it! =)

Errah berkata... [Reply to comment]

boleh ke main tipu2..??xkan gov x cek

mas saari berkata... [Reply to comment]

ish! ada ke yang sanggup buat camtu? teruknya... biarlah yang betul2 tak mampu menerimanya!

mus_bulat berkata... [Reply to comment]

adaka yang buat cam tu?? jangaaann...!! nanti x halal makanan untuk anak2 dan diri sendiri =='

Snazzy Naz berkata... [Reply to comment]

dah tahap teruk tu. kalau suami mengaku bujang, dah sah2 jatuh kata2 nya..klu isteri kata gitu? hmmmmm...teruknye, tu baru RM500..belum RM5 juta.

faizulosman berkata... [Reply to comment]

kalau laki die tahu apa lah perasaan laki dia tu ek???

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/keramat.html

amyamlan berkata... [Reply to comment]

manusia tidak akan pernah merasa puas,,sanggup melakukan apa saja untuk mendapatkan sesuatu wallaupun bukan haknya,,,

Jue berkata... [Reply to comment]

Ini lah manusia zaman skrg kan..huhu..

Ezad Skytech berkata... [Reply to comment]

ada yang sanggup menipu semata2 nakkan RM500 ni...ishh...tak patut...ramai lagi yang lebih layak kan...

@juera berkata... [Reply to comment]

jd btol2 br tau langit tu tggi ke rendah..

TSL berkata... [Reply to comment]

abg ben.. meh singgah sini http://kasutnovel.blogspot.com/ .. sy bru belajar2 menulis ni .

widiea azira berkata... [Reply to comment]

duet semata-mata. .maka butalah mata haha

ReeneeRaaid berkata... [Reply to comment]

org itu sangat tidak jujur. duit yg dapat tu tak halal.

Penjual Reflesia™ berkata... [Reply to comment]

duet punye pasai. apa pun boleh..hihihi

Dylla Abas berkata... [Reply to comment]

jgn la samapi mcm tu kalau ye pun nak duit rm500 tu..tak fikir perasaan suami ke..? ish..ish..ish..

fm berkata... [Reply to comment]

kalau mampu takyahlah mintak ramai lagi yang perlukan bantuan

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI