Produk anti penuaan ..

by - Isnin, Januari 30, 2012

 

image

Cellular Rejuvenation Serum

     

Berasaskan teknologi yang paling canggih, LUMINESCE™ cellular rejuvenation serum telah membuat penampilan sulungnya sebagai produk anti-penuaan pertama yang dapat merangsang kebolehan badan bagi menambah kembali, menguat dan memulihkan kulit. Serum anti-penuaan yang berkuasa ini akan bertindak pada setiap masa untuk menghidupkan semula kulit anda di samping menetapkan piawaian baru dalam industri ini. LUMINESCE™ cellular rejuvenation serum telah dirumuskan dengan menggunakan formula sel stem dewasa yang dipatenkan secara eksklusif dan mengandungi 200+ jenis faktor pertumbuhan manusia yang mampu mengubah penampilan kulit dengan menambah kembali protein-protein dalam badan, seperti kolagen dan elastin.

  • Dirumus khas dengan menggunakan teknologi yang dipatenkan untuk mengembalikan keserian, kepejalan dan kelicinan kulit
  • Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan di kulit wajah
  • Mengelakkan prosedur-prosedur kosmetik yang berisiko tinggi melalui penggunaan alternatif lain yang tidak invasif dan kurang agresif
  • Melambatkan proses penuaan
  • Menembusi jauh ke dalam untuk mengembalikan tahap protein kulit
  • Menambah kembali kandungan faktor pertumbuhan dan protein kulit yang akan berkurang seiring dengan pertambahan usia.
  • Bahan semulajadi dan hipoalergenik – tanpa kandungan paraben
  • Mengandungi sejenis pemulih kedutan semulajadi yang akan mengekalkan keanjalan dan kepejalan kulit

Penggunaan LUMINESCE™ cellular rejuvenation serum setiap hari mampu memperbaiki kerosakan sel kulit, agar kulit kelihatan berseri, licin dan tegang. Selain mengurangkan garis-garis halus dan kedutan secara ketara, formula penjagaan kulit yang paling maju ini juga membawa kesan yang selamat dan luar biasa.

*Kenyataan di atas belum mendapat penilaian dari Badan Pemeriksa FDA Amerika Syarikat. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Apakah kelebihan teknologi sel stem dewasa yang digunakan dalam LUMINESCE™ cellular rejuvenation serum?

Media yang disesuaikan oleh sel stem dalam LUMINESCE™ cellular rejuvenation serum mengandungi sitokin yang seiras manusia, di mana ia adalah bersifat sama dengan sitokin tubuh manusia. Keadaan ini membenarkan interaksi yang sempurna antara produk kami dengan proses-proses semulajadi badan anda.

Bagaimana LUMINESCE™ cellular rejuvenation serum boleh membuahkan hasil ?? Tu kena baca sendiri kat SINI

You May Also Like

3 comments

  1. takutlah nak guna produk2 yang tak biasa guna..tak nak bagi tua tapi nanti lain pulak jadinya kan hehehe, sesiapa yg berani cuba dulu hahaa

    BalasPadam
  2. Abang Ben!Pernah tengok tak Street Painting tak!Hebat tau karya pelukis jalanan ni....Cer tengok!Hebatkan!
    http://wwwmohdridwan.blogspot.com/2012/01/street-painting-terhebat.html

    BalasPadam