VEMMA ? Apa tu ??

by - Khamis, Januari 26, 2012

 

Vemma adalah produk berkhasiat  'bioavailable' atau mudah diserap oleh badan dalam bentuk cecair atau 'suplimentary liquid' dengan program nutrisi yang lengkap dengan vitamin, anti oksidan dan multimineral.  Ia  adalah rumusan yang terdiri daripada  lebih 65 mikromineral  daripada sumber  tumbuh-tumbuhan yang kaya dengan  antioksidan, kesemua 12 jenis vitamin asas (A,B komplek, C, D dan E) dan tiga ekstrak botanik yang terdiri daripada keseluruhan buah manggis termasuk kulitnya,  daun aloe vera dan teh hijau bebas kafien. Ketiga-tiga bahan in pula menyediakan anti oksidan, asid amino dan phytokimia yang diperlukan badan kita.  Dengan formulasi ini, Vemma adalah yang produk  nutrisi   yang mengandungi  cecair  antioksidan yang paling kuat  di dunia.

 

image

 

VEMMA atau ( Vitamin + Essential Minerals + Mangosteen + Aloe Vera ) adalah satu program nutrisi serba lengkap dan terkini yang dapat membantu untuk merawat pelbagai penyakit kronik termasuk KANSER. Produk ini telah diperakui oleh 350 ribu Professional Perubatan di seluruh dunia.

Untuk pengetahuan, kerana ramai yang tidak mengetahui, buah  manggis  amat berkhasiat. Bahan aktif  Xanthone dalam kulit  buah manggis  mempunyai khasiat yang amat menakjubkan.

Khasiat Xanthone dapat membantu pelbagia jenis penyakit seperti resdung, ulser, gastrik, penyakit darah tinggi, saluran usus yang bengkak, lelah, kencing manis, psoriasis, seborrhea, lebihan kolesterol, penyakit kulit, kekurangan darah, kurang tenaga dan keletihan dan pelbagai jenis penyakit lagi.

Jadikan Vemma sebahagian daripada pemakanan anda setiap hari. Hanya 2 auns setiap hari. Harga produk adalah RM342 untuk 2 botol Vemma cukup untuk bekalan sebulan dan anda boleh upgrade ke pakej yang lebih besar dan mengutungkan sekiranya anda berminat menjadikan Vemma sebagai sebuah bisnes. Dengan membeli setiap bulan anda layak mendapat bonus- bonus daripada Vemma dan anda akan mendapat website percuma untuk mempromosikan kepada rakan-rakan. Ramai usahawan Vemma yang berjaya telah lahir di Malaysia.  Untuk mendapatkan atau membeli produk-produk Vemma sila klik sini link http://safurah.vemma.com/vemma/

Untuk mengetahu lebih lanjut tentang produk yang sungguh berkhasiat dan 'power'  ini untuk 'better health and wealth' hubungi saya Kak Safurah  di bisnesmudah4u@gmail.com atau daftar di sini  link http://onlinebisnes4u.blogspot.com. Maklumat lanjut akan dihantar terus ke mailbox anda.

Terimakasih.

You May Also Like

8 comments

  1. harga terlalu melampau utk sebotol..

    legally, supplement tak boleh claim boleh rawat kanser kat malaysia ni..boleh kena saman...

    BalasPadam
  2. macam penah dengar je vemma ni...
    bukan ke program MLM ke?

    BalasPadam
  3. ooo..ingatkan Vemma tu nama syarikat MLM..ekeke...thanksfor the info.(^_^)

    BalasPadam
  4. bnde tue x sdp..dh try mkn mcm nk muntah pn ade;P

    BalasPadam
  5. @YaYaNsMuM vemma tu nama produk, company yg jual vemma ni buat MLM

    BalasPadam