3rd Maternity & Children Expo 2012

 

image

Lokasi : Mid Valley , Kuala Lumpur

Tarikh : 9th - 11th Mac 2012

Masa : 10am – 9pm

- Maternity Clothing & Accessories
- Slimming, Beauty & Health Care Products
- Breast Feeding & Mommy's Group
- Baby & Children Garments & Accessories
- Baby & Children Bedding & Furniture
- Toys, Playing & Learning Products
- Early Education, Training, Courses
- Programmes & Products - Food, Feeding & Nutritionba
- Medical Biotechnological & Stem Cells Services
- Insurance & Financial Institution
- Photographer Services for Children & Parents
- Stroller & Gear, Travel Products
- Baby & Children Cares & Daily Use Products
- All Products & Services Related to Children
- Parents & Parents-to-be.

Sumber - http://thepansyprincess.blogspot.com/

 

Rajin pulak aku update pasal ni yer ? Hhahah .. Semalam , aku dah g Motherhood punya expo di KLCC .. Patut la ramai mak bapak rambang mata shopping barang baby .. Aku tengok semalam pon terasa geram lak ! Nak beli , wife kata nanti dulu .. Bila dia nak beli , aku kata nanti dulu gak .. hahaa .. Tapi yang paling aku berkenan ialah … barut moden ! Hehe.. tadi aku tulis , bengkung.. hehe.. Barut okeh !!

 

IMAG1806

IMAG1807

Yang ini , apa yang aku nampak .. mmg sangat mudah laaa nak guna .. Tak payah laa nak berlipat lipat .. haaa .. pastu kalau nk buang lampin / pampers dia memalam , pon senang .. haaa..

Adeh .. tu semua kerja aku la tu nanti .. huhu..

4 ulasan:

  1. Wahhh . Barut Moden ! Comel nyerrrrrr ~ xD hehe .

    BalasPadam
  2. hak2..ok la tu..memudahkan keje abg ben nanti =) wewit

    BalasPadam
  3. Tak teserempak dgn abg ben pun.. ha ah ah..

    BalasPadam
  4. wah... makin senang la tugas nanti.. comel jugak.. hehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.