Buncitnya lelaki kerana kerana perempuan .. - BEN ASHAARI

Buncitnya lelaki kerana kerana perempuan ..

 

Dan buncitnya perempuan , mmg kerja lelaki ! Hehehe .. Betul la kan ? Ada yang tanya , kenapa pulak lelaki buncit disebabkan perempuan ?

Mudah sekali jawapannya .. Diawal perkenalan , kalau dating kan .. sahih order satu pinggan jer .. Sorang lagi malu nak makan punya kan ? Balik rumah , lapar cam singa kebuluran.. Huhu..

Selepas dah kenal lama .. mulalah order macam macam .. Nafsu makan serupa ular sawa .. Nak makan yang besar besar je .. tapi bila makan ? Sikitt jee .. Sapa yg kena abis kan ? Cer jawap ??

Lelaki yg kena bayar kan bila bab bab makan ni kan ? ? Sbb tu baki makanan pasti dihabiskan oleh lelaki .. Baki duit , perempuan yang habiskan kan .. hahaha .. Larikkk …

Kenyataan .. perempuan mmg suka makan .. Tapi cuma secubit ! Lelaki tak suka makan tapi bila makan , tak reti nak berenti !

19 ulasan:

  1. betul lah tu...
    perempuan kena jaga duit... kalau dapat kat lelaki habis beli rokok plak...

    BalasPadam
  2. hehe
    tekena batang hidung denn. :)

    BalasPadam
  3. hahahaha.. betul la tu... ^^'' :D tpi kadang2 teringin jugak nk belnja buat hati ni.. tapi dah nk bayar.. ahhaha.. ^^' :P

    BalasPadam
  4. hahayy !! i like that statement :)
    reality !!

    BalasPadam
  5. Betul2....ben, promosilah blog ku boleh hehehe

    http://ohsenyum.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. erkkk ? >.< amboiii~~ perempuan jugak yg kena...btw lama tak bukak belog nih ! renduuuu~~~ busy ngan kelas ..

    BalasPadam
  7. Makan oh makan....mcm mana lah nak tolak makanan kalau sedap makanan itu!. Yang muda2 pun cepat je jd buncit sbb makan punya fasal. Senamannya taknak....heheheh

    BalasPadam
  8. memang aku sokong...tanda kasih dan sayang tuh.

    BalasPadam
  9. sangat2 betul 2 abg ben. hahaha

    hakikat sekarang. 1 lagi sb isteri pndai jge mkn. 2 sb buncit. (brpe bulannn) haha

    peace. singgah http://naniechanblog.blogspot.com

    BalasPadam
  10. lelaki mesti la kena tolong habiskan makanan. kalau tak rugi je duit dia bayar kalau tak habis. =)

    BalasPadam
  11. HUAHAHAHA!

    tapi

    mak cakap buncit kerana lepas makan mandi.

    BalasPadam
  12. hai menyindir nampak... hahahah... setuju sangat2... tapi untuk kempiskan perut ni.... marilah workout beramai2...

    anyway... tq Ben, follow blog sy....

    BalasPadam
  13. saya rasa saya plak terbalik..hehe~ :p

    BalasPadam
  14. "Baki duit , perempuan yang habiskan kan "

    hahahaha. tu pun betul juga :P

    BalasPadam
  15. Huhuu...mcm betul..tapi dalam kes ni..mcm saya pulak yg makan banyak dari pakwe...huuhuhu

    BalasPadam
  16. Dan buncitnya perempuan kerana lelaki. Haha

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.