Dan akhirnya mereka berdamai.. buat sementara waktu !

by - Jumaat, Februari 24, 2012

 

image

 

Setiap hari aku akan singgah di Yahoo.com.my untuk baca artikal di situ. Menarik ! Sebab ada pelbagai cerita dan infomasi tetapi yang paling menarik ialah komen komen di sana . Haaa ..

Kenapa menarik lak ? Mereka bercakaran antara satu sama lain bila meninggalkan komen . Macam budak budak la pulak sedangkan aku rasa mereka tu bukan dari golongan tak abis UPSR .

Artikal tulis lain , komen pasal lain. Politik la, bangsa la .. adoii .. macam macam . Aku tak berminat nak masuk campur . Sekadar membacanya je .

Dan hari ni , satu keajaiban berlaku ! Dr. Asri ( bekas Mufti Perlis ) ada membuat kenyataan dan dikeluarkan di Yahoo tu .. Pergh… Aku baca komen diorang .. Korang tau camana ? Ko tau tak camana budak budak dapat mainan ? Haaa .. terus duduk diam dan senyum .. Mereka akur kali ini dengan artikal tu ..

Dan sememangnya mereka akur sbb ada kebenarannya .. Dan sesungguhnya , kelembutan itu mampu menewaskan kekerasan tetapi perlu ada asasnya yakni ILMU .

You May Also Like

5 comments

  1. politik negera kita makin teruk..lagi canggih dan moden negara kita..lagi teruk politik nyer..sekali tgk dh mcm dlm citer tamil plak..
    yer la citer2 tamil kan suke tonjolkan kekotoran politik negara dier..
    *ni la akibat nyer Hm selalu folow cite tamil heheh (^_^)

    www.azrulin.blogspot.com

    BalasPadam
  2. memang suka bace komen2 orang pasal sesuatu isu ni.. macam2 pendapat boleh dapat dalam komen2 tu.

    BalasPadam
  3. Biasany insan2 pengomen setia d artikel yahoo 2 adalah org2 barat. 2 pasal bnyk yg bercakaran 2.

    p/s: diorang pun ambl UPSR ke? hehe

    BalasPadam
  4. @Vanessa tu Yahoo!Malaysia lar, dear...ekekeke...

    BalasPadam