IKLAN : Pakej Diamond di Vemma

by - Ahad, Februari 12, 2012

 

Pakej Diamond adalah pakej yang paling terbaru di Vemma dan diperkenalkan pada hujung tahun lepas 2011. Ia bernilai RM6154 (18kotak Vemma)Jika anda mendaftar dan membeli dengan pakej Diamond anda layak

1) Bonus  (Fast Start Bonus) RM684 sekiranya ada orang  menyertai  anda dengan pakej ini dan anda akan mendapat CV bernilai 1080 berbanding dengan gold pack hanya 360CV. Jumlah  CV ini boleh anda tukar kepada nilai wang.

2) Keahliaan anda aktif  selama 7 bulan dan tidak perlu membeli

membeli produk selama 7 bulan

3) Anda akan mendapat 18 kotak Vemma - 36 botol untuk dikongsikan bersama keluarga dan rakan-rakan. Dengan ada produk ditangan anda dapat membuat promosi dengan lebih berkesan dan cepat dan mereka boleh mencuba produk Vemma. Anda boleh  juga  menjual sebotol atau 2  kepada mereka  dengan nilai harga yang sama dan mereka boleh mencuba terus  dan mendapatkan kesan kesihatan yang lebih baik dengan pengambilan  Vemma.

3) Keahlian anda boleh diwarisi oleh ahli keluarga.

Pendapatan yang boleh anda perolehi sekiranya anda membeli dengan pakej ini dan anda mendapatkan 2 orang member yang serius menyertai anda dengan membeli Diamaond pack juga, bonus-bonus  yang akan anda perolehi untuk Bulan pertama seperti berikut

Fast Start = RM684 x 2 (kiri dan kanan) = RM1368

Momentum =RM1140

Cycle Bonus =RM400

Total income pertama : RM2908

Sekiranya 2 rakan diatas, melakukan perkara yang sama dengan membawa 2 orang rakan menyertai mereka, berikut adalah pendapatan yang bakal anda perolehi.

Untuk lebih lanjut Klik sini

You May Also Like

0 comments