Kedai tayar paling murah di dunia !

 

Ada orang sanggup cari maklumat tentang ni gak ke ?? Mak aih.. Nak saving punya hal , sanggup nak g cari sampai satu dunia untuk tukar tayar ? Hahaha .. Macam macam laa

image

Tayar kereta ke tayar basikal ? Bagi aku , tak kira la apa jenis kenderaan sekali pon , tayar sangat penting wooo … Tak leh bayangkan laa kalau tayar botak pastu bergerak dalam jalanraya basah ! Sangat merbahaya ..

Perlu ke kedekut untuk menyelamatkan nyawa korang eh ? Aiyo .. Kalau takde duit sekali , jangan memandu kereta tu haa ! Bukan saja korang membahayakan nyawa sendiri  tetapi pengguna jalan raya yang lain !

Selain dari tu , kena belajar camana nak  tau tayar kita ni selamat lagi untuk dipakai atau dah expired .. Kena tau gak semua ni .. Sekali lagi , jangan kedekut bila melibatkan nyawa kita ..

9 ulasan:

  1. Betul tuh!jgn kedekut, but be smart! (^_^)

    BalasPadam
  2. Sengal! Hahaha! kalau kedai tayar tu kat afrika pun takkan sanggup gi kot.. kalo di Malaysia tu ok lagi.. Hiperbola betul..

    Nak jemput abang ben baca entry Kikin
    "I picked Jared Leto to be My Boyfriend instead of Abang Ben Ashaari"

    http://kikinsynyster.blogspot.com/2012/02/i-picked-jared-leto-instead-of-abang.html

    You ROCK!! :)

    BalasPadam
  3. hahahaha...nak murah sgt cri satu dunia, last2 kos tambang sume.... bapak mahal jugak...

    BalasPadam
  4. myb dy tgah cari info sal kedai2 tayar kot..bkn dy nk tuka tyar..hehehe..bersangka baek.. :D

    BalasPadam
  5. mungkin dia nak banding-bandingkan harga kott. tayar termurah tk semestinta RM10 ke bwh. definisi murah = RM100 pun murah. RM3000 pun dikira miskin lagilahh... murah tk smestinya cikai, mahal tk smestinya bkualiti ;]

    BalasPadam
  6. maklumat tayar anda http://whoamieitismei.blogspot.com/2012/01/rahsia-tayar-anda.html

    BalasPadam
  7. yang tak syg diri dan org yg tersayang je yg bt mcm tu ..

    BalasPadam
  8. bukan sebab kedekut tetapi tidak mahu ditipu... so hebahkanlah mana2 info yang perlu tahu tentang tayar...
    jangka hayat dia, condition...
    sometime peniaga nie masa nie ler dia nak ketuk...

    BalasPadam

Histats

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI