Nombor kereta yang ku idamkan : WWW 3011 atau BEN 3011 - BEN ASHAARI

Nombor kereta yang ku idamkan : WWW 3011 atau BEN 3011

 

Kenapa 3011 ? Hehe.. mesti laa tarikh harijadi aku kan .. hehe .. takkan harijadi jiran aku lak .. hehe .. Aku pernah jumpa BEN 3011 . Tak silap aku lori kot pakai.. Aiyooo .. 

30 April ni , JPJ akan buka tempahan untuk mendapatkan nombor pendaftaran yang bermula dari WWW kepada orang ramai.  Menurut Menteri Pengangkutan Datuk Seri Kong Cho Ha , tempahan akan dibuka selama 14 hari mulai 8 pagi hingga 12 tengah hari sehingga 14 Mei depan.

Terdapat empat kategori nombor yang boleh ditempah iaitu

  • nombor bernilai utama : minimum RM10 ribu
  • nombor menarik  : minimun RM2 ribu
  • nombor popular : minimum RM300
  • nombor semasa : minimum RM300

Takat ni harga nombor pendaftaran yang paling tinggi ialah pendaftaran kenderaan "MCA 1" yang dijual dengan harga RM300,100.

Bagi mereka yang berminat nak dapatkan nombor pendaftaran yg mereka minat , sila ikut produser yg ditetapkan oleh JPJ. Isi borang dan bayar duit deposit yer . Bukan dengan air liur ehh ..

Borang tempahan , boleh dimuaturun di www.jpj.gov.my .

8 ulasan:

  1. mahal giler....
    x payah la...hehe

    BalasPadam
  2. Ben 3011 comel.. mesti la ada nama abang ben.. baru kelass :D

    BalasPadam
  3. haha tak kesah la no plat kereta ape pun.. janji ada nombor plat. kang kalau takde tak pasal2 lak kena saman.. hakhakhak

    BalasPadam
  4. dulu ada niat nak tunggu www baru beli kete..tapi kalau nak kena tempah kena bida tension la pulak..takpe la tak kisah la plat no apa pun..kalau pelik susah sikit org nak ingat..

    BalasPadam
  5. hha comel BEN3011 , kalau kyra teringin nak plat KYR4..

    BalasPadam
  6. giler cun ar nk no.plat gitu abg ben..hehehe..sy nye no.plat pn dpt WWF je..hehehee

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.