Tahniah Mawi dan Ekin . Dapat baby girl ! - BEN ASHAARI

Tahniah Mawi dan Ekin . Dapat baby girl !

 

image

Wah .. Alhamdulillah … Tahniah buat Mawi dan Ekin kerana dah bergelar ibu dan ayah . Dapat baby girl kan ? Gambar baby ? Lom didedahkan lagi .

Bayi sulung seberat 2.8 kilogram (kg) itu dilahirkan secara normal di Hospital Pakar An-Nur Hasanah, Bangi dekat sini dan belum diberikan nama.

"Melihatkan keadaan Ekin yang masih lagi belum boleh bersalin mengikut masa yang ditetapkan, dia diberikan ubat pelali oleh doktor. Syukur, kedua-duanya selamat,"  kata pengurus peribadi Mawi, Mohd Nasir Ismail, yang mengesahkan berita tersebut.

Ekin atau nama sebenarnya Nora’Asikin Rahmat, diberikan suntikan ubat pelali kerana mempunyai sedikit komplikasi untuk bersalin dan selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada pukul 4 pagi Selasa.

Sekali lagi , tahniah buat mereka .. Gulp .. Sorang sorang dan selamat .. Ada sorang kawan blogger pon dah selamat dah .. Tinggal aku je pasni .. Rasanya ada lagi kan geng lain yang tunggu masa.. Huhu..

Sumber – Mstar

15 ulasan:

  1. Alhamdulillah, akhirnya, rezeki Allah tu tetap akan tiba... :D

    BalasPadam
  2. tahniah buat mereka berdua..tak lama lagi giliran en ben dan isteri insyaAllah lepas tu saya dan suami pula...

    BalasPadam
  3. eik ..
    tak tahu pun dia pregnant .,
    tahu - tahu dah bersalin ..
    pape pun tahniah kat Mawi & Ekin ..

    BalasPadam
  4. thniah both of them..hehehe...kalau lahir smlm..smbut bday 4thun skli la jwbnye..pape pun..smga lbih bhgia psgn ini..

    BalasPadam
  5. aik dah bersalin dah..tahniah kpd mereka ber2..

    BalasPadam
  6. Tahniah Ekin dan Mawi...sungguh tak tahu plak Ekin pregnant...

    BalasPadam
  7. ehem..ehem... aku dah...ujang dah... yana dah... mawi dah..... Ben la pulak.... SOALAN CEPUMAS: baby boy ke baby girl....hihihi

    Tahniah mawi dan ekin!

    http://wacanaku2009.blogspot.com/2012/02/tahniah-mawi-selamat-menjadi-ayah.html

    BalasPadam
  8. abg ben nebes erk? hihi..smoga semuanya selamat nanti...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.