Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 29 Mac 2012

Ahmad Idham sudah merajuk .. Tiada lagi filem seram ?

 

image

“ Kesal dengan kritikan dan pelbagai pandangan yang disifatkan sebagai tidak masuk akal, Ahmad Idham Ahmad Nadzri membuat keputusan untuk tidak lagi mengarahkan filem seram.

Idham berkata, dia trauma untuk menghasilkan lebih banyak filem seram apabila sering dituduh mempersendakan agama Islam setiap kali memaparkan penggunaan ayat-ayat suci Al-Quran dalam karyanya. “ – Mstar

 

Bagus la tu .. pasni buat filem yang lebih kreatif. Anda kan seorang pengarah yg bagus. Takkan nak main isu hantu dan rempit je memanjang kan ? Cuba berfikiran cam Steven Spielberg atau  George Lucas mahu pun cam Aziz M.Osman ( yg dulu ) .. Kreatif bang , kreatif !!

Pasti boleh punya laaa .. Jangan marah yer tuan. Ampun maaf dari saya yang asyik mengkritik tuan. Nanti banje saya roti canai 8 keping ngan pizza hut eh ? Air , saya belanja .. Ok ?

Nak kritik filem sapa lak pasni eh ..

9 komen :

Boni JLL3 berkata... [Reply to comment]

dia ni sebenarnya pikir duit je. mentang2 filem2 rempit dgn hantu asyik meletup je..terus nak hasilkan benda2 yang sama.. kadang2 bosan gak

NAL berkata... [Reply to comment]

Tak semua idea kita dapat diterima orang..lagipun filem seram komedi memang NAL tak layan..tak sesuai komedikan filem seram..

Haruno Hana 하나 berkata... [Reply to comment]

dah muak ngan filem seram =.= kan baik kalo buat byk lg filem mcm 7 Petala Cinta, Nur Kasih dll tu? :)

fizafantagirO berkata... [Reply to comment]

harap2 pasni ada filem yang lebih kreatif dari ahmad idham :)

harrazdani berkata... [Reply to comment]

filem ahmad idham x best...sorry to say laaa....kurang isi.

LiNda berkata... [Reply to comment]

bagusla, asik wat filem seram je..sesekali kene cabar diri untuk buat filem yang lebih kreatif..:)

dyan berkata... [Reply to comment]

memang menunggu kata2 dari pengrah ni..asek2 genre sama...bosan...

Sis AI berkata... [Reply to comment]

Bila baca news pasal bnda ni, lg sy naik angin skit.

Ambik yang jernih, buang yang keruh la. Kalau dh salah tu, mengaku jela. Apa yg ego sgt. Tak kisah la dia salah ke tak salah yg sbnrnya. Yg pasti dia dah guris hati pnonton dia. Skrg dia nk panjangkn, nk kta mrajuk.

Ada org kisah?

[Tak ambik tau hal artis sbnrnya. Tp klu dh gedik sgt, boleh naik hantu jugak yg bca ni]

Lily berkata... [Reply to comment]

@Haruno Hana 하나

stuju sangat dengan
Haruno Hana..betul..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI