Bila malam , gila menjelma ..

Gila lyn drama bersiri ALCATRAZ .. Dah download 11 episod .. baru lyn 8 .. huhu .. Layan dengan ultrabook ni .. Pelbagai gaya leh buat .. hahaha ..

Berbaloi sungguh amik UNIFI sbb leh download macam macam apatah lagi dengan adanya ultrabook nehh !! Peewitt ...

Published with Blogger-droid v2.0.4

15 ulasan:

  1. ALCATRAZ mmg best. Haha kenapakah diterbalikkan ultrabook begitu ? :D

    BalasPadam
  2. aiyoooo// habis di"gila"kan laptop tue... hahha

    BalasPadam
  3. nak ultrabook sebijik! hehe

    BalasPadam
  4. alcatraz cite apekah? macam taktau je.. hmm..

    BalasPadam
  5. lame dah tak melawat sini...eh...semakin kemain header die...bhahaha...
    btw...dlm 9gag ade kamasutra main lappy...LOL!
    acap

    BalasPadam
  6. layan ... syok juga alcratraz tu ..

    BalasPadam
  7. hahahahaa....sampai terbalik tgk citer....;D

    BalasPadam
  8. Amat cangih zaman ini...

    BalasPadam
  9. sampai dah tunggang terbalik jadinya ben .. eheh ..

    BalasPadam
  10. cara baru menonton filem. selamat mencuba. hgehehehehe ^_^v

    BalasPadam
  11. apa salah lappy tersebut.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009