Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 25 Mac 2012

Cerekarama TV3 : USIN BUNGA

 

 

IMAG2132-1

Cerekarama Tv3 minggu ini , USIN BUNGA lakonan Zizan Razak Raja Lawak dan dibantu oleh Sharifah Sakinah , Shajiri , Norlia Ghani , Razak Ahmad ,Shawal Ruslan dan ramai lagi laa ..

Memula cerekarama ni mmg bagi aku serupa cam cerita Upin Ipin la.. Kira cerita ringan ala ala kartun gitu la.. Tapi bila dah lama lama, baru ok .. Jadi , jangan cepat nilai sesuatu tu dengan cepat sebagaimana watak si Ju cepat jatuh cinta dengan si Usin yang mana kerja LAN PERCUMAnya ( freelance) sebagai peragut !

IMAG2120

Kekuatan cerekarama ni terletak pada dialognya yang giler giler tu.. Walaupun aku bukanlah pengemar lakonan Zizan yang bagi aku adakalanya over tapi , kena terima sbb tu mmg perangai dia ..

Razak Ahmad dengan taglinenya , “ DIN RAMBO , AKKK AKKK “ tu mmg buat aku ketawa terbahak bahan serta beberapa dialog lagi la.. Nak tulis semua , parah gak aku kan .. hehe ..

Keseluruhan , cerekarama ni berjaya buat tensen aku yg keciciran dompet petang tadi , ilang sekejap.. Sekejap jer laa.. Cam biasa , terselit jugak la pengajaran dalam cerekarama ni walaupun kita dah boleh jangka apa akan tapi bernasib baik kerana dialognya yg lucu.

Lagu latar yg ada tadi tu , bertajuk Suratan atau kebetulan nyanyian Kenny , Remy Martin. Dan nak download , lom ada lagi.. Nanti dalam seminggu dua ada la tu. Tak pon g tengok kat tonton.my.

 

IMAG2118-1

PS : Jang , aku ulang sekali lagi okeh ! Aku tengok sbb ada Razak Ahmad n Norlia Ghani okeh !!

12 komen :

beLLa berkata... [Reply to comment]

ala tak sempat tgk tau td. tp cmbest sbb ade zizan. ;p

luqman zakaria berkata... [Reply to comment]

huhu...tak dapat tgk..umah xde tb~ huwaa~

Lyssa Faizureen berkata... [Reply to comment]

HAAHA . Kelakar . Lyssa pun gelak tertungging masa :

Din Rambo .. ARKKKKK !! ARKKKK ! wakakaka ..

Nurul Akmal berkata... [Reply to comment]

zizan razakkkk... :-)

nasir hamzah berkata... [Reply to comment]

lawak benor cerita nie.. riuh satu rumah asyik ketawa jek.. huhu

AlyNn NyzAa berkata... [Reply to comment]

haha..mmg kelakar abess :D

Misz Lieya berkata... [Reply to comment]

apa salahnye tengok sebab zizan... hehe...

CIK CIKIN COMOT berkata... [Reply to comment]

Suke tengok MAKNGAH. Sempoiii. :D

Mummy Wanna Be berkata... [Reply to comment]

memang sempoi cerita ni..Lan Percuma occay hik2

logorithm berkata... [Reply to comment]

Sempat tengok starting jer. Bab dia kata dia tak nak kahwin dengan Nora Elina. Rupa-rupanya dia mengigau...


Terbaru dari Logokoko:

[U] Melayang RM1,400!

[U] Kari semalam?

[13SX] Raba opismate

Lindaannur berkata... [Reply to comment]

tak dapat tengok
:(

Hanis Zakirah berkata... [Reply to comment]

HAHA cerita ni memang bes! yg gambar las tu....dia cakap eh mak ngah ni melawak kasar ni

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI