Cerekarama TV3–Tiga Jumaat Terakhir

 

Hurm … Bagi ku , lakonan Fizz Fairuz dalam cerekarama Tiga Jumaat Terakhir mmg menjadi la .. Yang lain pon ok cuma bagi aku , 3 cerita dalam 1 ni untuk tempoh masa 1 jam lebih ni , tak cukup jadi kena ‘laju’ utk sampai ke penamatnya namun tahniah buat semua termasuk Aida Aris selaku penerbit . Sesuatu yang lain untuk tontonan.

Lagu lagu latar dalam cerekarama ni mmg sesuai la terutama lagu OPICK – Taqwa yg  aku layan setiap malam sebelum tidur .. ehe .. Lagu lain pon ok … mmg sesuai ..

Harap , cerekarama berkonsep begini menjadi pilihan para penerbit dan harapnya , pelakon pon bukan sekadar ‘berlakon’ saja .. Hayati watak dan manfaatkan sekirangnya berguna dalam kehidupan seharian .

Izreen ..  mmg cantik bertudung .. Semoga hatinya berubah untuk menutup aurat sepenuhnya .. InsyaAllah ..

7 ulasan:

  1. saya memang tersentuh la jugak masa tengok ending dia,lain drpd yang lain :)

    BalasPadam
  2. cerita nie mmg sedih tapi banyak memberi manfaat kepada kita :)

    BalasPadam
  3. sukeee crite nihhh .... Terbaaaek (!)

    BalasPadam
  4. YM mmg suka tgk drama melayu berbanding ngan filem melayu.heheh

    BalasPadam
  5. ermmmm....btol 2 lain drpd yg lain...

    BalasPadam
  6. yups lagu2 smua best & tenang

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI