Dua filem baru seminggu di pawagam mulai 24hb Mei depan

by - Selasa, Mac 06, 2012

 

“ Masalah kelewatan penayangan filem tempatan di pawagam tidak akan berlaku apabila Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (Finas) dan juga Syarat Wajib Tayang (SWT) telah membuat keputusan untuk membenarkan dua buah filem ditayangkan dalam masa seminggu berkuat kuasa 24 Mei depan. “ – Mstar

 

Bagus la.. Kalau boleh , buat 4 filem sekali gus lagi bagus .. Penonton ada pilihan nak tonton mana satu filem yang berkualiti mahupun tin kosong !

Nak lagi best kan En.Finas , kasi gred sama itu filem ! Ini filem gred A kaaa .. gred B kaa .. atau filem sampah punya ..  Maaf la encik pengkarya filem .. Saya bukan menghina anda semua tapi encik sendiri yg menghina karya encik sendiri dengan menerbitkan filem filem yg tidak langsung punya kualiti tapi mengharapkan keuntungan jutaan ringgit yg mana datangnya dari penonton yg keluar dari panggung sambil geleng kepala sbb menyesal tengok itu cerita   ! Hahaha ..

Pasni baru la pembikin filem kena fikir jutaan kali untuk terbitkan filem yg benar benar punya kualiti dan boleh memberi keuntungan kepada kedua dua pihak yakni mereka dan juga penonton .. Tak de la pembikin filem makan sorang je kan ..  Tau nak kayaaa je.. Caitt..

Dan satu lagi la En. Finas , longgar-longgar gak .. tapi jgn sampai longgar terutama bab bahasa dan pemakaian pelakon dalam movie tu .. Lupa keeee … atau wat wat lupa ? Mahupun terpaksa lupeee .. 

Dan ini pasninya satu berita menarik buat pengendali blog blog download filem .. haaha.. tiap tiap minggu penuh movie  baru tempatan .. hahaha .. caiyok caiyok ..

Esok nak g tengok BUNOHAN kat Alamanda .

You May Also Like

2 comments

  1. nk join tgk Bunohan ...hehe ~

    BalasPadam
  2. Abg ben tolong saya . tak paham lah .

    http://kesahhyayadengansidia.blogspot.com/2012/03/ehh-apa-ini.html

    BalasPadam