Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 23 Mac 2012

Helpppppp !!!

Aku terperangkap dalam surau nehh !! Nak cepat ,jd lambat lakk .. Tak leh nak keluar sbb pintu automatik .. kena guna pas .. Masuk tadi , boleh la pulak tanpa pass ..


Erk .. ada orang kat bhgn wanita .. td jengok , mcm takde .. gulp .. sat nak pengsan ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

19 komen :

Amira Anorah berkata... [Reply to comment]

canggih benau lah suraunyee :3

BERT berkata... [Reply to comment]

udah terperangkap plak haha adoiyaiiiii

nafaz lynn berkata... [Reply to comment]

hahaha.. sian abg ben.. sabar yerk.. tak dapat den nak nolong..

miss Z berkata... [Reply to comment]

aloh..siannya..doa jela..smoga ada org buka pntu..

Zabel Iqbal Bin Zainon berkata... [Reply to comment]

hahah.. kesian.. :p

Aien Nia berkata... [Reply to comment]

huhu ..kesian abg ben ..

Rozita berkata... [Reply to comment]

hahaha... x leh nak tolong...x keja kat putrajaya...
p/s header baru ke ben.. sory baru perasan..

Cik FaRiZaM berkata... [Reply to comment]

la bis tu cmno keluar tu..isk2...canggih sgt..

ke dia suh wat solat sunat n berzikir tu..hikhik

^_^ Cik Zaza House berkata... [Reply to comment]

aloo...ciannya..hehe :) mcm ne boleh kluar nih...

are_lin@yu berkata... [Reply to comment]

dah boleh keluar ke belum..lama beno dah nie..;-)

Abhamz berkata... [Reply to comment]

assalam, peluang nak tambah ibadah sunat tu...apapun semoga berjaya keluar.

Dieyna berkata... [Reply to comment]

tido dalam surau eik.. hehe searc google no telefon pejabat ni.. kot ada guard yang angkat

BrightEye berkata... [Reply to comment]

dh dpt kuar ke..? ish3x

Sakurashawl berkata... [Reply to comment]

abis tu,kuar camane tu abg ben??huhu ce cite apakah langkah yg diambil?? jeng jeng jeng..serius menanti..

Eera Shera berkata... [Reply to comment]

masuk surau pakai pas lg..canggihnye

Nur-Azam Shahdan berkata... [Reply to comment]

bukan biasa masok guna kad, tapi keluar tekan suis je ke? ahahaha

Lindaannur berkata... [Reply to comment]

la... jerit la minta tolong..

AlyNn NyzAa berkata... [Reply to comment]

adoi..terperangkap pulok doh~

.........cP~ berkata... [Reply to comment]

Salam..la..surau pun kena pakai pass?

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI