Helpppppp !!!

Aku terperangkap dalam surau nehh !! Nak cepat ,jd lambat lakk .. Tak leh nak keluar sbb pintu automatik .. kena guna pas .. Masuk tadi , boleh la pulak tanpa pass ..


Erk .. ada orang kat bhgn wanita .. td jengok , mcm takde .. gulp .. sat nak pengsan ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

19 ulasan:

  1. canggih benau lah suraunyee :3

    BalasPadam
  2. udah terperangkap plak haha adoiyaiiiii

    BalasPadam
  3. hahaha.. sian abg ben.. sabar yerk.. tak dapat den nak nolong..

    BalasPadam
  4. aloh..siannya..doa jela..smoga ada org buka pntu..

    BalasPadam
  5. hahaha... x leh nak tolong...x keja kat putrajaya...
    p/s header baru ke ben.. sory baru perasan..

    BalasPadam
  6. la bis tu cmno keluar tu..isk2...canggih sgt..

    ke dia suh wat solat sunat n berzikir tu..hikhik

    BalasPadam
  7. aloo...ciannya..hehe :) mcm ne boleh kluar nih...

    BalasPadam
  8. dah boleh keluar ke belum..lama beno dah nie..;-)

    BalasPadam
  9. assalam, peluang nak tambah ibadah sunat tu...apapun semoga berjaya keluar.

    BalasPadam
  10. tido dalam surau eik.. hehe searc google no telefon pejabat ni.. kot ada guard yang angkat

    BalasPadam
  11. abis tu,kuar camane tu abg ben??huhu ce cite apakah langkah yg diambil?? jeng jeng jeng..serius menanti..

    BalasPadam
  12. masuk surau pakai pas lg..canggihnye

    BalasPadam
  13. bukan biasa masok guna kad, tapi keluar tekan suis je ke? ahahaha

    BalasPadam
  14. la... jerit la minta tolong..

    BalasPadam
  15. adoi..terperangkap pulok doh~

    BalasPadam
  16. Salam..la..surau pun kena pakai pass?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009