Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 7 Mac 2012

Ibu rakam anak dirogol teman lelaki

 

“ Si perogol kena hukuman penjara 30 tahun dan 15 sebatan manakala maknya yang ..hurm… itu didakwa mengikut Seksyen 376 (2) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 30 tahun dan boleh dikenakan denda, jika sabit kesalahan. “

Apa nak jadi sekarang ni ? Dunia semakin tunggang langgang. Gila kuasa. Gila glamer .. Gila duit .. Macam macam gila ada .. Tapi yang dilakukan oleh si ibu terhadap anaknya itu amatlah tidak bertamadun langsung ! Sangat tidak masuk akal.

Hurm.. sedih masyarakat sekarang ni . Walaupun jumlahnya amat kecil tapi virus virus begini amat bahaya.. Kita tak sedar dalam diam virus ini menghampiri kita setiap hari !!

Carian google yang pastinya dari anak muda kita yg senantiasa ada setiap hari !

dan banyak lagi laa ..

Aku malas nak ulas pasal kes tu .. Aku pasti korang dah baca pon kan . Fikir-fikirkan la.. Pandang semula anak kita , adik beradik kita , saudara mara kita atau kawan kawan kita .. Siapa kita tanpa mereka satu hari nanti ..

12 komen :

Alycia berkata... [Reply to comment]

mmg tgk kt berita mlm td... apa lah perasaan mak tu ekk time tu.. darah daging sendiri dibuat camtu huhu..

Boni JLL3 berkata... [Reply to comment]

blog lelaki gersang pun ada??hahaha.ni mesti awek2 yang gersang yang terjah ni

F a i z a h ' s berkata... [Reply to comment]

Ya allah ya tuhanku...mcm xpecaya je baca entri cam ni... ada jgk ibu perangai cam ni... mcm xmasuk dek akal je...mg diberikan hidayah...

EYFAalias berkata... [Reply to comment]

emaknya tak ada perasaan agaknya.

AlyNn NyzAa berkata... [Reply to comment]

hm..dunia akhir zaman...
pelik2 prangai org zaman skrg..

faiz fakhirin berkata... [Reply to comment]

DUNIA AKHIR ZAMAN BRO..itulah jadinya...manusia hanya memikirkan nafsu n harta kekayaan semata-mata untuk menunjukkan dirinya hebat.

CT @ Acik Na berkata... [Reply to comment]

Mengucap panjang bila bc biter tu dlm suratkhabar.
Mak jenis apa sampai sanggup wat macam tu.
Moga2 kita dan anak cucu kita dijauhkan dari benda2 ni smua....

hidayah berkata... [Reply to comment]

hurmm..kenapa ramai followwwwwwwer yek kat sini?

CINTA UNTUK KITA berkata... [Reply to comment]

hmmm....

Fara berkata... [Reply to comment]

harapnye lepas kene hukum penjara dan sebatan tu menginsafkan mereka.. bila akal fikiran tidak diguna pakai dgn btl, kesian anak dia gelap masa depan mcm tu

Nini Mohd berkata... [Reply to comment]

ni berita semalam, kan.
tak tahu dah nak cakap apa.
tak sangka ada jugak mak macam tu dalam dunia ni. mak kandung plak tu.

http://ninimohd.blogspot.com

Cik Dee berkata... [Reply to comment]

adoi.. seriusly la abg ben..mmg xbertamadun mak die tu..rase mcm nak bunuh jer.baik xyah beranak kalo dah cengitu..PUIII!!~

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI