"Sekarang ini, lelaki takut kepada wanita,"

by - Sabtu, Mac 24, 2012

 

Zimbabwe kini digemparkan dengan laporan sensasi bahawa terdapat geng wanita cantik merogol beberapa pengembara lelaki dan meletakkan sperma mereka di dalam kondom bagi tujuan ilmu hitam.

image

DUA beradik, Sophie Nhokwara, (kiri) dan Netsai (kanan) serta Rosemary (dua dari kanan) yang berdepan dakwaan menyerang 17 pengembara lelaki, berjalan di luar sebuah mahkamah di Harare, Zimbabwe pada 29 November tahun lalu.

Media Zimbabwe sebelum ini melaporkan beberapa lelaki yang ditemui di lebuh raya telah diberi ubat tidur, diugut dengan menggunakan pistol atau pisau dan diberikan ubat perangsang seks sebelum mereka dirogol berulang kali dan ditinggalkan di tepi jalan.”

Tujuan sperma itu diambil si mangsa masih tidak jelas tetapi ia dipercayai digunakan dalam amalan sihir yang dikenali sebagai 'juju' atau upacara membawa tuah termasuk bagi tujuaan mendatangkan kekayaan, melariskan perniagaan dan mengelak penjenayah daripada dikesan.

Amalan songsang tersebut turut dikecam Persatuan Pengamal Perubatan Tradisonal Zimbabwe. Sumber : Kosmo

 

Macam macam laaa zaman ni .. Kalau kat Malaysia , tak pasal pasal lelaki dituduh merogol padahal memasing gatal ! Haa.. ni satu hal gak sbb nak ugut dapatkan duit. Tapi kes ni aku rasa skit je namun yang buat kerja ni sahih tak bermaruah ! 

Haih.. dunia dunia ..

You May Also Like

6 comments

  1. Pterengganu last aku setuju.. Memasang yg gatal! Kihkihkih..

    BalasPadam
  2. haha..pmpuan rogol laki,terbalik sda dnia ni..

    BalasPadam
  3. ish menakotkan..

    BalasPadam
  4. My Wife Is A GangSter...hahahahhaa

    BalasPadam
  5. Pompuan rogol lelaki??
    Dunia dah swing kot..
    Banyak dah tandanya ye...

    BalasPadam