Tabiat buruk kita.

Pelik melihatkan sikap orang kita ni yg gemar meletakkan kereta di bahu jalanraya yg mana mmg bukan dikhaskan utk meletak kereta sedangkan tempat letak kereta dah disediakan berhampiran dan percuma.


Situasi begini korang boleh tgk di Putrajaya tak kira masa terutama pada waktu kerja dan bila ada pasar malam di Presint 2.


Sakit mata dan menyusahkan pengguna jalanraya yg lain . Apa salahnya berjalan sikit dan anggap je tu sebagai masa utk tenangkan diri selepas penat bekerja.


Yg buat aku geleng kepala ni , Putrajaya !! Faham fahamlah maksud aku kan ? Takkan tak boleh fikir menda kecik gini ..


Tapi betullah orang kata .. Apa diorg kata ? Datanglah Putrajaya .. Nanti tau la sendiri .. Hehe..


Aku pon duk Putrajaya .. Mmg bukan semua tapi sendiri mau ingatlah .. Jaga nama baik majikan yakni kerajaan Malaysia ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 ulasan:

  1. ni kes pentgkan diri sndiri ni tanpa fikir ttg org lain.. ermm

    BalasPadam
  2. seldfish punya org ni...huhu~ what the fish ~

    BalasPadam
  3. peringatan bersama ni...xle pentingkan diri kn?

    BalasPadam
  4. brader ben! presint 2 lebih sesak dari kebiasaan ke? alaa... baru cadang nak drive pegi tengok belon belon... adeh...

    tak suka jem -____-"

    BalasPadam
  5. td nk pg pasar mlm..ckit lg nk trcium montot c harrier..wuu..xske jam trok cm2...

    BalasPadam
  6. Haha, biasa la ni.. Masing2 fkir penat sndiri.. Nk brjalan pun, dh mmg malas tahap gaban..

    Apapun, bro Ben ada tak brtandang kat Aym Goreng Crispy kat Putrajaya tu? Bro sy niaga kat situ hrini. Ceet, tiba2 promote kat bro Ben. Hehe.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI