Daddy jahat !!

11:24 PTG
  Dok baek punya dia berdengkur , aku geget dagu dia .. Aku sondol telinga dia .. sampai muka merah , pastu meraung .. Bila dah jaga ....

Kerana kemasyuran ?

10:01 PTG
  Rosak segalanya hanya kerana kemasyuran dan wang ringgit .. Kawan dah jadi lawan .. Hurm.. Hampa .. Tapi itulah realiti kerjaya syaitan ...

Sudi tak korang tolong ?

7:24 PTG
  Hurm .. Digi WWWOW dah masuk minggu ke dua dan akan tamat pada 13 hb nanti .. Sebenarnya tak la kemaruk sangat nak menang memandangkan t...

SUPER SPONTAN vs MANIA

1:32 PTG
  Baru berpeluang tengok SUPER SPONTAN dan MANIA di umah mak mertua aku .. Hurm .. apa yang aku boleh kata mengenai ke dua dua rancangan n...

WWW.ZULAYKHA.COM

10:32 PG
  Jom la berkunjung ke www.zulaykha.com . ZULAYKHA menawarkan pelbagai pilihan hijab serta pakaian yang bersesusaian untuk digayakan oleh ...

Gegar rakan Whatsapp !

8:30 PTG
  Hahaha .. Ari ni mmg ari sangap sedunia .. Member whatsapp aku ajak pekena ABC kat Bangi .. Kat sana leh gegar lagi dua orang geng Whats...

Oh , itu USIM rupanya ..

1:16 PTG
  Kul 10 ada janji sama pemaju untuk datang baiki mana mana kecacatan yg ada pada rumah .. Antara kul 10 hingga kul 11 dia kata .. Aku ber...

Bukan ku sengaja lupa ..

1:20 PG
  Hehehe .. Hari ni makan special skit .. Abis semua pantang larang aku langgar .. Tengahari tadi makan nasi kandar . Bedal jer .. Pastu m...

Jangan pandang remeh ..

12:20 PG
Baru lepas lepak dengan member lama .. Dulu hidup dia boleh dikatakan susah to berkat kerajinan dia , alhamdulillah dia dah senang skg .. T...

BERSIH 3.0 ++

11:00 PTG
  Yearghhhh … Jom buat kat depan umah Ambiga lakk .. Mesti dia okeh punya .. Ada sponsor makan lagi .. Minum sendiri yer .. Cuma kali ni...

Dato’ Hattan sudah !

8:30 PG
  Penyanyi 'Hattan' atau nama sebenarnya Mohd Shukri Sahabuddin hari ini menerima anugerah Darjah Indera Mahkota Pahang (DIMP) y...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI