Daddy ku .. Legoland Malaysia dah nak siap eh ?

 

image

Dengarnya LEGOLAND di Johor tu dah 60% siap eh .. Waaa.. seronoknyaa .. Makin bercambah tempat tempat beriadah di Malaysia ni .. Leh laaa berhibur siang dan malam .. kan ?

Sebut je kat mana mana tempat di Malaysia ni , bersepah ada tempat berhibur .. Tak kira masa .. Anak cucu kita nanti membesar dengan hiburan. Kat rumah , ngan gadget serta tvnya . Keluar rumah , hiburan lain lak .. Tang mana mampu membina jati diri mereka eh ? Oh , masa PLKN 6 bulan tu .. huhuh ..

Bagus la menda menda gini .. Aku sendiri pon nanti tak tau camana nak sorokkan menda gini dari anak aku ..

“ My lovely daddy .. jom g LEGOLAND !!! “

Garu kepala la masa tu aku .. Apa nak kata  eh ..

“ Oh , LEGOLAND dah pindah ke la Qhaliff .. “

“ Sat Qhaliff nak google .. “

Masak aku !

 

Tolong sat .. klik > http://bit.ly/JiGSp6 klik VOTE .. SHARE skali yer .. Tqqqq ..

7 ulasan:

  1. mahal gilak masuk legoland tu.almost Rm200.better p uss ;p

    BalasPadam
  2. budak zaman skrg, kecik2 dah pandai it!

    BalasPadam
  3. hehehehe.... perkembangan semasa.. pikiran manusia pun berkembang.. sebagai manusia kena tau beza hitam putih ~

    BalasPadam
  4. eh eh.. memang penin jadi ibubapa zaman serba canggih nih!!

    BalasPadam
  5. hahahaha..hbsla kalu qhaliff bace entry ni...

    mesti die ajak..."daddy..jom pg legoland"...

    masak...masak...

    hahahaha~

    BalasPadam
  6. Ya Allah, serius?! Nak pergi, nak pergiii! Last time tgk kat Amazing Race! Best sgt3! Msa kecik2 suka main Lego. Dh bsar nk mrasa Legoo!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.