Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 26 April 2012

Daddy ku .. Legoland Malaysia dah nak siap eh ?

 

image

Dengarnya LEGOLAND di Johor tu dah 60% siap eh .. Waaa.. seronoknyaa .. Makin bercambah tempat tempat beriadah di Malaysia ni .. Leh laaa berhibur siang dan malam .. kan ?

Sebut je kat mana mana tempat di Malaysia ni , bersepah ada tempat berhibur .. Tak kira masa .. Anak cucu kita nanti membesar dengan hiburan. Kat rumah , ngan gadget serta tvnya . Keluar rumah , hiburan lain lak .. Tang mana mampu membina jati diri mereka eh ? Oh , masa PLKN 6 bulan tu .. huhuh ..

Bagus la menda menda gini .. Aku sendiri pon nanti tak tau camana nak sorokkan menda gini dari anak aku ..

“ My lovely daddy .. jom g LEGOLAND !!! “

Garu kepala la masa tu aku .. Apa nak kata  eh ..

“ Oh , LEGOLAND dah pindah ke la Qhaliff .. “

“ Sat Qhaliff nak google .. “

Masak aku !

 

Tolong sat .. klik > http://bit.ly/JiGSp6 klik VOTE .. SHARE skali yer .. Tqqqq ..

7 komen :

MK Kimi berkata... [Reply to comment]

mahal gilak masuk legoland tu.almost Rm200.better p uss ;p

is_isaac berkata... [Reply to comment]

budak zaman skrg, kecik2 dah pandai it!

Cik Anis berkata... [Reply to comment]

hehehehe.... perkembangan semasa.. pikiran manusia pun berkembang.. sebagai manusia kena tau beza hitam putih ~

mamavogue berkata... [Reply to comment]

eh eh.. memang penin jadi ibubapa zaman serba canggih nih!!

Spudin berkata... [Reply to comment]

bestnya abg ben g sini

NHF berkata... [Reply to comment]

hahahaha..hbsla kalu qhaliff bace entry ni...

mesti die ajak..."daddy..jom pg legoland"...

masak...masak...

hahahaha~

Sis AI berkata... [Reply to comment]

Ya Allah, serius?! Nak pergi, nak pergiii! Last time tgk kat Amazing Race! Best sgt3! Msa kecik2 suka main Lego. Dh bsar nk mrasa Legoo!

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI