Jom baca - Toshiba Portégé Z830 Ultrabook Influencers’ Campaign #4

by - Rabu, April 18, 2012

 

Dalam satu survey yang aku buat baru baru ni , lebih 30 orang blogger memberikan respon di dalam entri mereka dengan menyatakan Toshiba Portege Z830 Ultrabook pilihan mereka berbanding tablet .

Ini kerana Toshiba Portege Z830 Ultrabook adalah lebih mudah untuk digunakan terutama dalam hal hal kerja pejabat. Dengan masih mengekalkan konsep komputer riba cuma bezanya ianya lebih ringan dan tidak membebankan lantas mudah dibawa ke mana mana saja.

Sepanjang aku gunakan Toshiba Portege Z830 Ultrabook ni , aku sendiri tidak mahu gunakan lagi netbook dah . Kenapa ? Hurm .. sudah semestinya sbb ianya lebih laju memandangkan menggunakan cip intel i7 berbanding netbook yg masih menggunakan intel Atom.. Memang terasa perbezaannya.

image

Seperkara lagi yang bestnya , aku ni suka hibernate je laptop atau Toshiba Portege Z830 Ultrabook ni .. Bila tekat butang power tu , tak sampai 2 saat , dah connect ke internet ! Tu mmg best la . Tak payah nak buang masa menunggu ..

Kalau nak baca pendapat rakan blogger yang lain mengenai ultrabook ni , korang boleh klik kat SINI .. Tu pendapat mereka yg pastinya sudah jatuh cinta dengan Toshiba Portege Z830 Ultrabook ni ..

Hurm .. ada sekali tu , aku try nak promote kat boss aku pasal Toshiba Portege Z830 Ultrabook ni .. Malang sekali , dia dah pakai lebih awal dulu dari aku .. Aku pulak termalu sendiri.. hehe ..

Yup , pasti Toshiba Portege Z830 Ultrabook sangat sesuai buat mereka gemar beronline internet di mana mana mahupun mereka yang suka buat kerja pejabat atau tugasan belajar tak kira di mana saja mereka berada .. Dan juga blogger seperti aku yang suka update tak kira masa mahupun lokasi .. heheh .. Satu pilihan yang sangat tepat !

Dan sebab itulah aku menyerahkan notebook yang aku sayangi selama ini untuk menggunakan Toshiba Portege Z830 Ultrabook  ini kerana aku dapati ianya lebih menepati citarasa aku serta ‘ jauh lebih ok ‘ dari mana mana laptop yang pernah aku gunakan !

 

Berkaitan dengan cabaran Toshiba Portégé Z830 Ultrabook Influencers’ Campaign yg ke 4 ni , pasti korang teruja nak tau apa yang aku dan rakan-rakan blogger lain kena buat kan ?

Jom tonton video ni ..

 

Haaa... cabaran no 4 ni , aku paling lemah sbb memerlukan penelitian dan kecekapan .. Kira kena pantas berfikir dan bertindak. Kalau slow , mmg tak leh laa harap nak menang ..

Jadi korang rasa aku menang tak ? Hehe .. Tak pe la.. Kalah atau menang , yang penting ialah , ENJOY !! Seperti juga menggunakan Toshiba Portégé Z830 Ultrabook ni yang mana aku sgt enjoy gunakan.. Sayang wooo ...

 

This post is brought to you by Toshiba and Intel. Join the conversation on the Toshiba Portégé Z830 Ultrabook, Inspired by Intel at www.facebook.com/ToshibaNotebookPC.

You May Also Like

10 comments

  1. Mari kita lihat siapa yang menang! ;P

    BalasPadam
  2. Fuhhh..minda kena cepat jawab soalan. kena sepantas Toshiba Ultrabook tuhh..hehe

    BalasPadam
  3. bestnye kalau dapat tuuu....heeee ;D
    pantassss..... ^^

    BalasPadam
  4. kami gunakan MacBook Air, namun dari ujian yang kami lakukan Toshiba Portege hampir menyaingi kehebatan MacBook Air terutama dari segi kenipisan, kuasa bateri dan kepantasan beroperasi. Cayalah Toshiba!

    -iAwani-

    BalasPadam
  5. best ni..boleh la simpan duit nk beli huhu

    BalasPadam
  6. Betul tu. Berbanding tablet, senang sikit nak taip.

    BalasPadam