Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 25 April 2012

Kami doakan yang terbaik buat anda !

 

image

Penyanyi versatil, Datuk Sheila Majid mengakui tidak pernah mengamalkan pengambilan botoks untuk kelihatan cantik kerana cara itu adalah salah dan haram di sisi agama Islam.

Sheila,47, berkata, suntikan botoks mengandungi bahan yang berbahaya dan boleh memberi kesan sampingan kepada semua wanita yang mengambilnya. – Mstar

 

Alhamdulillah .. bagus tu kak Sheila.. Satu lagi jeee .. satu je lagi .. Rasanya semua tau dah kan .. InsyaAllah .. kami doakan semoga cepat sampai ‘keikhlasan’ itu untuk menunaikan kewajiban yang sepatutnya dari sekolah rendah lagi dah tunaikan .. 

Eh , tunggu apa lagi ? Dah masuk hari baru ni kan ? Undi la cepatt .. Klik > http://bit.ly/JiGSp6 klik VOTE .. SHARE skali yer .. Tqqqq ..

5 komen :

Haruno Hana 하나 berkata... [Reply to comment]

faham2.. haha... insya-Allah Dato' Sheila boleh jd mcm Heliza, Abby Abadi, Irma dll :) amin..

Faris Adli berkata... [Reply to comment]

tak nak pakai botox sebab haram tapi kenapa tak nak tutup aurat? bukan ke haram tak tutup?

NAL berkata... [Reply to comment]

setuju dgn @Faris Adli..

aidillah HAIMI berkata... [Reply to comment]

Yupp. Setuju. InsyaAllah. Doa sama sama.

Sis AI berkata... [Reply to comment]

Ok la tu bro.. At least ada jgk bab lain dia elakkn. Drpada ada ssetengah artis yg dh la tak tutup aurat, amal botox pulak tu.. Kita doa'kan, mudah2han kbaikn yg dia buat, Allah akn prmudahkn lg prjalanan dia dlm prbaiki diri.. InsyaAllah..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI