Lagi di Hospital Putrajaya ..

by - Ahad, April 08, 2012

Awal pagi mcm ni biasanya aku kat gym .. huhu .. dan sejak kehadiran Qhaliff , segalanya berubah .. Apakah aku akan mengambil cuti panjang dari workout ? Tak punyaa .. aku dah 10 tahun mcm ni .. Apa yg boleh aku buat cuma , kurangkan je dan lebihkan diri rumah ..


Ok .. keadaan di hospital , wad kecemasan .. orang tak ramai .. harap dpt selesai cepat .. sian kat Qhaliff ngan mak mertua aku .. huhu .. dok menunggu berjam kat hospital .. Harapnya ok dah ari ni ..


Skang aku tau cmna rasa ayah aku ulang alik g spital .. huhu ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

You May Also Like

13 comments

  1. tertidoq2 qhaliff menunggu..hehe

    BalasPadam
  2. belum trlambat nk ucap tahniah at abg ben :) alolo comeynye qhaliff iman :) papepun abg ben pasti boleh jadi ayah yang terbaik :)

    BalasPadam
  3. Insya Allah...hari ni harap2 ada perubahan yang lebih baik....

    BalasPadam
  4. comel sgt Qhaliff..smoga jd ank y soleh..amiin

    BalasPadam
  5. Mesti penat sgt qhaliff iyeee, sampai ternganga tido tu hehehe.

    Aleesya pun selalu tido camtu kalau penat

    BalasPadam
  6. comel nye baby qhaliff tido.. terlopong ye.... hihi.... ben pape pun chayoikkk jd seorang bapa....

    BalasPadam
  7. sian Qhaliff.. Moga cepat sihat & membesar dengan seimbang; sihat; cerdik & jadi anak yang soleh! Moga Qhaliff menjadi Khalifah yang berjasa di bumi Allah ni...amin... Rabbi Yassir wala tuassir.. Chayok2x!! encit BEN ASHAARI

    BalasPadam
  8. Moga ALLAH limpahkan rahmat., rezekiNYA dan kesabaran kpd family BA!!.. Pengorbanan tu tentunya menjanjikan kemanisan nanti!!...insyaAllah; percayalah. Bersangka baiklah dengan ALLAH... A little Caliph will be grown up. InsyaAllah... Chayok2!!!..

    BalasPadam
  9. sekarang baru kita merasai jerih payah ibu bapa kita kan... sedih bila mengenangkan susah payah mereka membesarkan kita... moga kita menjadi ibu bapa yang terbaik untuk anak2 kita dan anak yang terbaik untuk ibu bapa kita... insyaALLAH (^___^)

    BalasPadam
  10. sekarang baru kita merasai jerih payah ibu bapa kita kan... sedih bila mengenangkan susah payah mereka membesarkan kita... moga kita menjadi ibu bapa yang terbaik untuk anak2 kita dan anak yang terbaik untuk ibu bapa kita... insyaALLAH (^___^)

    BalasPadam