Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 26 April 2012

Rindu kat Qhaliff ..

 

image

Huk huk .. rindu nak bau pp dia .. Huwaaaa … Mak dia kata , makin tembam .. Abis laa ilang mancung hidung dia .. Huhuh .. Tak pe la Qhaliff , pasni kita g gymm sama sama ehhh ..

Klik >> http://bit.ly/JiGSp6 .. pastu klik VOTE !
Terima kasih yer ..

 

image

Nanti daddy ajar skill amik gambar gini eh .. Eh , daddy tak guna dah hp ni .. Dah guna yang baruuuu .. lalalala ..

image

Bolat bolat pp dia .. Ikut sapa pon tak tau laaa ( sambil pandang mak dia .. )

13 komen :

Lina Kah berkata... [Reply to comment]

jealous tgk pipi Qhaliff. CHUBBY! ^.^

nafaz lynn berkata... [Reply to comment]

pipi macam belon... gerammnye nak tarik.hehehe

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Comeyyyynyaaa Qhaliff....

eima berkata... [Reply to comment]

asek la rindu je....

Rozuan Ismail berkata... [Reply to comment]

pipi dia gebunya.huhu

aRa ❤ aFiq™ berkata... [Reply to comment]

entry rindu qhaliff :D

AmoyCincai berkata... [Reply to comment]

kawaiiieee

AMALINA YAAKUB berkata... [Reply to comment]

qhaliff dh chubby

QasehSuci berkata... [Reply to comment]

tembam ikut...ikut...ikut daddy dia kecik2 kot! hahh..

Si Matatajam berkata... [Reply to comment]

Biasa la tu Ben kl dah sayang memang x lekang rindu tu. Cutenya pipi Qaliff

Cik Kay Jue berkata... [Reply to comment]

geramnyer tengok pipi dia! comel.. rasa macam nak cubit je.. hehe..

Nurul Alyaa berkata... [Reply to comment]

haha. akhirnya, buat jugak entry rindu qhaliff. tertunggu2 jugak, takde ke abg ben nak buat entry rindu qhaliff. tgok2 dh buat. hihi. :)

Miszz Miza berkata... [Reply to comment]

kejam..haha, mak dye jugak yg kena !

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI