Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 15 Mei 2012

Bila lagi nak bersua ..

 

qhaliff

Pagi ni balik Putrajaya .. Lusa ada launching produk Toshiba .. pastu free hingga 21hb .. Ada meeting blogger dengan agensi kerajaan .. Pastu , ada job lak pada 26hb .. 28hb , kenduri aqeqah Qhaliff .. Bizi benor ni  aku ..

Tu belum masuk pasal rumah yang nak direnovate tu .. Hurm .. pening ngan hal dunia .. Kena urus satu satu .. Tenangkan diri .. Bat jadual , baru terurus skit ..

Kita mulakan dengan yang paling penting … Hurm.. Semua penting ! Adoi.. Qhaliff !! Help daddy mu ini .. Asyik tidurr je.. malam jaga.. huuhu.. Tapi ada kawan kata , baby jaga malam ni bijak orangnya.. Jadi , aku yang selalu jaga malam ni dikira bijak gak eh ?

Kul 10 naik bas ke Putrajaya .. Balik siang , mmg boring ! Kena naik malam , baru best .. cuma tak nampak dunia laaa .. huhuh..

2 komen :

AZRUL AZMI berkata... [Reply to comment]

semestinye ada hikmah disebalik apa yg tersurat...

hidup memang begitu...

Abhamz berkata... [Reply to comment]

assalam, mmg suka tidur sianglah Qhaliff ni, masa shopping pun boleh tidur...bijak2

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI