Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 5 Mei 2012

Cerekarama TV3 – CAHAYA IMAN

 

Cerekerama CAHAYA IMAN di TV3 malam ni , lakonan Wawa Zainal , Amran Ismail , Maria Farida dan ramai lagi ..

Cerita yg mana aku sendiri tergaru kepala hinggakan aku tweet beberapa text untuk meluahkan perasaan aku .. Hehehe ..

“ "@BENASHAARI: Ada ke spesis melayu Islam geli ngan wanita yg bertudung ??" “ dan  “ RM250 juta lesap dari akaun sykt ?? Beli lembu ke apa ?? “.

Jalan cerita best .. Lakonan Maria Farida mmg berjaya membuatkan aku geram dengan memek muka dia yang sangat mempoyoskan itu ..

Cuma rasanya kalau pelakon yang lain berjaya hayati watak dengan lebih mendalam , cerekarama CAHAYA IMAN ni boleh membuatkan penonton lebih teruja untuk menonton hingga ke akhirnya ..

Keseluruhan , ok la dari dok tengok drama mengarut ..

 

Gambar bersama hero cerekarama CAHAYA IMAN

image

Jom undi benashaari.com di DIGI WWWOW - BLOGGER OF THE YEAR ? kLIK di http://bit.ly/JiGSp6 dan klik VOTE .. tu je.. Terima kasih :) .. Tak undi pon tak pe.. :)

7 komen :

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata... [Reply to comment]

Tapi, nampak lakonan Wawa tuh mcm dibuat2...waduhh...huhu

keli menari berkata... [Reply to comment]

eh bile pulak masok cerekarama tadi..ade eh .haha!

Norasyimah Saifullah berkata... [Reply to comment]

best cite ni. macam kena dengan org sekarang

jaakechik berkata... [Reply to comment]

suka tgk maria farida tadi, amat berjaya !
tapi x suka wawa sbb x berapa nak menjadi..huhu...plastik!

jaakechik berkata... [Reply to comment]

@YaYaNsMuM a.k.a YM

mmg pon...nak tiru mcm gaya maya karin (ombak rindu) pon ade tuh!

cik fara berkata... [Reply to comment]

ade ek amran ismail tadi? tak perasan.huhu.

Izzah Ab Aziz berkata... [Reply to comment]

alahh.. saya tak sempat tengok. kerja punyer pasal. ramai jugak yg post di fb and twitter pasal cerita nie. abg ben agak2 kasi berapa bintang ?

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI