Kenal HABIBI by ALKENALI ?

by - Selasa, Mei 08, 2012

 

imageimage

Pasti ramai dah tau mengenai HABIBI by AL KENALI ni kan ? Buat yang tak tau lagi , meh aku kasi sedikit  info mengenainya ..

HABIBI by AL KENALI ni adalah pakar pereka fesyen gabungan Arab Eropah yang pertama di Asia Tenggara. Diinspirasikan dari fesyen muslimah dari Syria,Jordan dan Turki tetapi disesuaikan dgn cuaca serta citarasa masyarakat Islam di Malaysia .

Buat pengetahuan korang ,  Habibi by Al Kenali, nempunyai sebuah butik yang beroperasi di Kuala Lumpur.  Selain itu mereka juga menjalankan perniagaan secara online.

image

Gaya yang ditampilkan oleh Habibi by Al Kenali ni , sesuai dipakai untuk ke majlis formal , pejabat mahupun ketika bersantai ..

Koleksi Habibi boleh dibahagi ke pada

  • Habibi Elegen - Jubah, 3Q(3 Quarter) dan semi jubah -- pelbagai material cotton, denim, cotton polyster
  • Habibi Basic - kemeja labuh (habibiteen), kemeja simple (HBC) dan seluar palazo
  • shawl - dari pelbagai material seperti chiffon, lycra, cotton, denim cotton dll.

Untuk pengetahuan korang , Habibi baru sahaja mengeluarkan design terbaru utk habibi elegen dan kali ni ade saiz dr 36(s) hgga 52 (6xl). Jika ada permintan , mereka  keluarkan saiz besar atas permintaan ramai..

Cerita banyak pon tak guna kan ? Jadi apa kata g tengok sendiri dan kalau nak pegang sendiri pon , lagi bagus .. g je terus ke butik mereka ..

Nak tengok contoh yang lain , boleh ke page HABIBI BY AL KENALI

You May Also Like

0 comments