Kesian Yuna . Keretanya dipecah masuk !

by - Jumaat, Mei 18, 2012

 

Aku mungkin tak gemarkan fesyen dia dan juga tak berapa minat rentak lagu dia tapi aku tetap punya ikatan dengan dia iaitu saudara seagama .. kan kan ?  Benci tu tak.. tak baik benci orang .. sapa kita nak membenci orang .. kan kan ? Cuma macam aku kata tadi la.. baca balik kat atas yer ..

Terkejut dengan berita yang aku baca di akhbar online , Mstar yang mana memberitahu kereta Yuna telah dipecah masuk .. Dia dikatakan telah mengalami kerugian sebanyak RM5K ..

Dalam kejadian kira-kira pukul 6 pagi Khamis, kereta Mitsubishi ASX milik penyanyi itu dilaporkan dipecah masuk di Subang Jaya mengakibatkannya kerugian sebanyak RM5 ribu . Antara barang yang dicuri ialah radio dan gitar artis barunya , Diandra Arjunaidi.

Buat Yuna , sabar je la yer .. Gitulah nasib mereka yang punya kereta. Secanggih mana alarm , penyangak lagi canggih . Jadi , lain kali , jgn simpan barang mahal mahal dalam kereta ..

Ok ? Gud luck ..n cool okeh ..

You May Also Like

4 comments

  1. yeke ? kesian Yuna . cubaan !

    BalasPadam
  2. bukan rezeki la tu...betul tu abg ben, semakin canggig teknologi, semakin canggih jugak la penyangak2 ni

    BalasPadam
  3. semakin kreatif pencuri bila semakin canggih suatu ciptaan itu..

    BalasPadam
  4. hm.. tulah..abg saya pun kereta dia kena pecah curi..padahal abg saya duduk tak jauh pun dari kereta tu.. pandai betul pencuri ni..

    BalasPadam