Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 2 Mei 2012

KUALA LUMPUR bila hujan …

 

Dulu kan , orang kata laa .. Kalau masuk musim tengkujuh atau hujung tahun , Kelantan mesti banjir .. Hehehe .. Ok la tu kan .. Tapi sekarang ni kan .. ibu kota negara Malaysia yang tercinta dan tersusun lagi berteknologi tinggi serta canggih manggih ni , asal hujan je mesti banjir ! Camana tu ? Pembangunan pesat yang tidak tersusun ke atau , ada yang tak kena ni ? Buat keje tak betul betul ke ?? Ahaaa .. mau kena check semula ni .. hahaha ..

Alasan terbaik .. KUALA LUMPUR SEMAKIN PADAT DAN MEMBANGUN !

image

BANJIR KILAT...Hujan lebat hampir dua jam menyebabkan banjir kilat di Pekan Salak Selatan lama di sini, Rabu. Tiga kawasan termasuk Ampang, Kajang dan Cheras dilanda banjir kilat dengan dua insiden pokok tumbang. -Foto BERNAMA

image

SEBUAH kereta terperangkap dalam banjir kilat berdekatan Jalan Kuching di ibu negara petang tadi. Hujan lebat sejak tengah hari tadi mengakibatkan beberapa kawasan di Kuala Lumpur, Ampang, Cheras dan Kajang ditenggelami air. - Foto NSTP

Lain lain gambar ..

 

image

image

image

image

image

Boleh baca kat blog INI

 

Jom .. tunjukkan sokongan anda pada rakan anda ini .. .. Klik http://bit.ly/Kqjt1u

6 komen :

keli menari berkata... [Reply to comment]

syukur pi KL semalam.hari ini banjir lecah kat umah je.hihi

luqman zakaria berkata... [Reply to comment]

fuhh!! truk jgk ...patutlah train pon delay~

Sis AI berkata... [Reply to comment]

Ada mmber ibu sy ni duduk Kajang. Bro prcaya, van dia dh jdi stengah paras air dgn van tu. Kira tinggi gila, smpai diorg tak dpt prgi mniaga, duk kejar periuk yg terapung2 kat sungai, haha! Apapun, mudah2han smua dlm keadaan slamat.. Kna gali longkang bsar skit la ni..

Sis AI berkata... [Reply to comment]

Ada mmber ibu sy ni duduk Kajang. Bro prcaya, van dia dh jdi stengah paras air dgn van tu. Kira tinggi gila, smpai diorg tak dpt prgi mniaga, duk kejar periuk yg terapung2 kat sungai, haha! Apapun, mudah2han smua dlm keadaan slamat.. Kna gali longkang bsar skit la ni..

deno berkata... [Reply to comment]

banjir eh? kat cheras pun sama? mcm mana la my kakak kat sana... thanks for sharing this info abgben :)

Peri PiA berkata... [Reply to comment]

Saya lalu jln pic no 2 tu,tp blk arah belah sana

selalu juge lalu jln2 tu

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI