Oh dunia ku ..

Biar 1 dari berjuta ..Janji berkat !!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

7 ulasan:

  1. terbaik. hehehe.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    BalasPadam
  2. tepuk dahi masa baca entry abg ben ni ;-)

    BalasPadam
  3. as salam en ben.

    maaf menyibuk. saya ni selalu menjenguk blog ni sebab kita sama dah jadi mak ayah hehehe. tapi ni nak citer kisah kelakar la kut. kan ada entry en ben kata balik dari kelantan lalu ikut tganu kan. saya lak duk kat bandar kuantan so mlm tadi tak tau cam ner boleh termimpi en ben n famili dtg rmh hahaha siap saya perkenalkan kat hubby lg.

    btw, kirim salam kat ghaliff gebus tu eh

    BalasPadam
  4. penganjur tu agaknya yg nak sgt tgk kpop nih . haishh

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI