Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 16 Mei 2012

Qhaliff , yang manja .. cam bapak dia !

 

Qhaliff yang suka tidur atas perut ibunya .. baru dia lena.. Kalau tidur atas perut ayah dia , confirm terasa cam gempa bumi 24 jam ..

Aiyooo.. tak leh nak salahkan anak.. Ni orang kata , mana nak tumpah kuah kari kalau bukan dalam perut kan ? Haaa .. Kira kecomelan dia ni diwarisi dari aku laa .. Selain dari manja tak hengat diaaa .. Sebab tu aku selalu balik Kelantan.. hahaha .. kantoi !

Yelah , dah ada isteri kan ? Nak manja ngan sapa lagi ? Lain la kalau ada ‘isteri-isteri’ cam abang Salleh Yakob tu kaann .. 4 lagii koooo .. Kalau 3-3 merajuk , ana kawin 4.. haaa.. nasib baik kuota 4 je.. kalau 10 ? Perghh .. tak tau laa ..

Hurm .. Qhaliff , Qhaliff.. Nak salahkan dia , tak leh.. dia baby.. Kalau letak kat bawah , dia teriak .. Dari dulu .. Dukung , orang kata manjakan dia .. Dah dia baby.. confirm nak manja kan ? Lagi pon anak sendiri.. Bukan anak jiran sebelah atau jumpa kat tepi jalan.. Kalau jumpa sekali pon tetap baby dan perlukan belaian dari kita .. Jangan main sodap cakap .. haaa .. Bukan marah .. berbincang ..

Tak pe .. nanti balik KL , dedi dores ada .. leh jaga Qhaliff.. Asal nangis , bagi susu .. asal bagi susu confirm nangis.. Jangan lelebih nangis dah .. Kang dedi lak minum susu tu !

Daddy rindu kat Qhaliff .. Mak dia ? Tu nanti bisik kat telinga.. haha..

6 komen :

yayahnasake berkata... [Reply to comment]

comelnya dia ketika tido...ntah2 macam........ jugakkk...hehehe

AZRUL AZMI berkata... [Reply to comment]

memang budak2 biasanye orang tak ajar dukung, sebab nnti takut dah besar nak berdukung jer....

sebab orang tua marah bila banyak sgt dukung anak...

Ain Runnia berkata... [Reply to comment]

alala, comelnya baby qhaliff ni.. rase nak cubit2 je pipi tu..
dah besar mesti hensem ni ..

SumeSakan berkata... [Reply to comment]

alahai comel aje..mama...papa..dan qhaliff nih...hahahahaha

setuju gak...sapa lg nak manjakan anka kita klu bukan kita...hehehehe

Eyqa Hasnan berkata... [Reply to comment]

HAHA ! ayat yang mak dia tu tak boleh blah . bisik-bisik lak . haha

mamavogue berkata... [Reply to comment]

nak buat cane incik ben..
kasih sayang melimpah ruah.
hakim yg masuk 2 tahun ni pun nak tido ngan mamavogue lagi.
cume dia dah sedar diri x muat tido atas perut lagi..hehehe

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI