Aku dan Sharp’s 100th Anniversary

by - Jumaat, Jun 22, 2012

 

Barangan elektronik pertama yang aku dan isteri aku beli selepas bergelar suami isteri adalah , television LCD berjenama SHARP.. Mengapa aku pilih jenama ni ? Aku , bab barang elektronik ni , aku akan rujuk pada orang tua aku yakni ayah aku .. Dia mmg cukup berhati hati bila beli barang elektronik. Dia cadangkan aku cari SHARP ..

Yess !! Mmg tepat sekali ! Hampir 4 tahun aku guna tv ni , sedikit pon tidak membawa masalah pada kami .. Tak lama lagi , kitorang nak pindah dan tv ini akan tergantung dalam bilik tidur utama dan akan beli satu lagi tv LCD yang bersize lebih besar dan pastinya dari SHARP !

 

IMAG1276

 

Tahun ni  SHARP menyambut ulangtahunnya yang ke 100 ( Sharp 100 Years ) dan pasti ada yang tertanya bagaimana mereka mampu mengekalkan prestasi cemerlang  dengan begitu menakjubkan , kan ? Tonton video ni , dan korang dapat jawapannya ..

Sempena menyambut ulangtahun ke 100 , SHARP telah mengadakan kempen yang bertajuk ‘ANNIVERSARY SHARE’ di Facebook , bermula sekarang hingga 15hb September 2012.

Kempen ini dibuat bertujuan untuk berkongsi perasaan kegembiraan bersama sama mereka di seluruh dunia !! Sapa sapa saja boleh sertai kempen ini ..

Seperti biasa, setiap kempen pasti ada hadiah menarik kan ? Apakah hadiah yang ditawarkan oleh SHARP utk kempen ANNIVERSARY SHARE ni ?

image

Hadiah utama adalah , percutian ke Jepun untuk 2 pasangan ..Top 5 ranking pulak akan dapat barangan elektronik dari SHARP .. Haaa .. Amacam ? Tak menarik lagikah utk join ? Hahahah .. Best woo.. Sapa tau nasib kan ? Dan , setiap gambar dan video yang dihantar akan dipaparkan di laman web rasmi kempen ini..

 

Bagaimana nak join ? Mudah je.. Ada 3 langkah mudah jer .. Mula mula pilih gambar. kemudian tulis pesanan dan terus upload .. Tu jer .. senang kan ?

 

image

 

Mesti tak sabar dah kan nak join ? Hahaha .. aku tauuu .. Aku tauuu .. Jom kita meriahkan lagi kempen ANNIVERSARY SHARE !! Klik http://share.sharp100years.com dan kalau boleh , kongsikan bersama rakan yang lain di Facebook atau mana mana laman sosial korang ada !! Hahaha ..

You May Also Like

0 comments