MOTOR TRADER kini dihujung jari anda ..

by - Sabtu, Jun 30, 2012

 

Motor Trader

Kali pertama aku tahu kewujudan MOTOR TRADER ni melalui abang aku .. Dia sering beli majalah MOTOR TRADER ni .. Aku tak tau langsung untuk apa dia beli majalah .. Kalau nak kata dia nak beli kereta , tak de pon gaya nak beli . Tapi dia dok beli tiap tiap keluaran .. Pelik ..

Bila dah dewasa ni , baru aku tau .. Majalah tu bukan saja pasal jual beli kereta jer tetapi juga ada juga infomasi informasi terkini mengenai kereta terbaru di pasaran .. Waah , kaki kereta atau motor , mmg minat la beli majalah ni ..

Buat yang tak tau cam aku ni , sebenarnya  MOTOR TRADER bukan saja dlm bentuk hardcopy tetapi dah ada dlm bentuk laman web di internet ! Sesuatu yang terkini dan mudah terutama buat mereka yang tercari cari kereta untuk dibeli ..

Dan menariknya , demi untuk kepuasan pelanggan dan juga pengunjung laman web Motor Trader ni , mereka telah mengemaskini lagi laman web mereka agar lebih menarik , cepat dan berinfo ! Mmg menarik sekali !!

image

image

 

Untuk mereka yang tercari cari kereta yang mereka idamkan , segalanya telah dipermudahkan di sini ..

image

Pilih jer mana satu kita nak.. Tekan dan tunggu .. Haa .. Settle !  Dan , daaann .. haaa .. satu lagi pembaharuan yang MOTOR TRADER dah buat ialah , kini peminat peminat atau pengunjung laman web ini boleh akses melalui telefon bimbit anda ! Tapi kena ada internet laa .. Takde internet , mana boleh nak akses .. hehe ..

Jadi segalanya dah dihujung jari anda . Jimat dan pantas .. Tunggu apa lagi  ? Jom ke laman web mereka dan jadi member di fanpage MOTOR TRADER untuk mengetahui perkembangan semasa mereka ..

Laman web : http://www.motortrader.com.my/index.html

You May Also Like

0 comments