Mr. Bean , produk soya terbaik untuk anda !

by - Isnin, Jun 25, 2012

 

Baru-baru ni , aku ada terima satu jemputan dari MR.BEAN untuk menikmati pelbagai jenis makanan dan minumn berasaskan soya di premis mereka ..

Mula mula aku ingat , MR.BEAN ni ada kaitan dengan pelawak tu haa tapi selepas buat sedikit buat sedikit reseach di internet , aku baru tau apa itu Mr.BEAN ni ..

MR.BEAN amatlah popular di Singapura yang mana telah mempunyai lebih 60 outlets dan 3 outlets di Jepun China, Korea Selatan dan juga Filipina. .. Amacam ? Tak caya eh ?

IMAG1160

Bila sampai je situ , aku teruja untuk menikmati segala apa yang ada kat situ . Bukan sebab lapar tau dahaga tetapi sebab semua nampak sedap .. Heheh ..

Jadi , aku order la 2 jenis air soya ( bergula dan kurang gula ), tembikai soya , tau fu fa ..pencake dan soya bubbles .. hehe .. Yummyyy …

IMAG1163

Nampak cam manisss je kan air soya ni kan ? Setelah aku rasa kesemua ni kan , memang mampu hilangkan dahaga tanpa ulang minum lagi .. Kira berbaloi untuk mereka yang tersangat dahaga ketika tu …

IMAG1181-1

Kalau sapa yang tengah diet atau jaga kesihatan , kita ada pilihan untuk menyukat gula .. hehe .. Sebut je berapa peratus gula nak dlm dlm air soya tu .. huhu ..

IMAG1157

Pencake yang berasaskn soya ni ada byk perisa .. Aku cuba double choc , cheese dan caramel .. Aku suka caramel .. Heheh .. Selera aku … Tpi , semua abis aku telan … Sememangnya aku sukakan makanan berasaskan soya ..

IMAG1178

IMAG1170

Macam macam lagi sebenarnya ada dijual kat MR.BEAN di The Curve , Damansara ni dan aku confirm korang pasti tak tau nak pilih apa tetapi jangan risau mereka confirm akan bantu korang untuk pilih apa yang korang nak .. Yang pastinya ,mereka amatlah peramah ! Takde nak sakit hati la bila nak beli air atau makanan kat sini ..

IMAG1156

 

IMAG1158

Ais krim pon ada okeh ! Ice Blended .. serius , macam macam laa.. Nak tulis dalam ni , berjela jadinya ..

Kat sini , kita ada pilihan .. Nak bersantai kat situ atau takeaway jer .. Best kan ? Kalau untuk mereka yang gemar online di mana mana saja cam aku ni , sesuai la lepak sini untuk update blog ..

IMAG1154

Sewaktu minum air soya tu , ada aku tanya dia .. Apakah keistimewaan soya keluaran MR.BEAN NI ??

IMAG1180IMAG1172

Segalanya ada segar ! Contoh , air soya la kan … bukan jenis guna perisa atau pewarna sebaliknya mereka gunakan soya yg diimport khas dari Amerika Syarikat. Haa.. kiranya mereka terus kisar dan jadikan air soya masa tu gak. Dan , mereka tak simpan baki makanan atau minuman hari ini utk esok .. Nope ! Mereka pastikan pelanggan akan senantiasa dapat yang terbaik dan segar .. Best kan ?

Harga ? Sangat berpatutan .. Contoh satu cup soya fresh tu kan , baru RM3 .. haaa .. ok la kan ? Standard masa kini .. Bukan guna perisa atau pewarna pon .. Original soya okeh ( Premium Grade 1 dan Non Genetically Modified - NGMO  ) .. Pastu gula lak , guna brown sugar ..

Dan buat mereka yang gemar simpan cenderahati , heheh .. MR.BEAN pon ada jual cenderahati yang menarik !

 

IMAG1242IMAG1243

Kalau nak tau dengan lebih lanjut atau nak tengok lagi apa yang ada dijual kat kiosk MR.BEAN ni , bolehlah ke fan page MR.BEAN atau ke laman web mereka ..

FACEBOOK : https://www.facebook.com/mr.bean.com.my

Web : http://www.mrbean.com.sg/

You May Also Like

21 comments

  1. terliur je tgok air ni abg ben ...tengah2 hari ni......mak jom pgy jmpk mR Bean!!!!! >_<

    BalasPadam
  2. Mr bean?? Ada rasa geli2 perut tak lepas minum soya tu? Hihi

    BalasPadam
  3. Mr bean?? Ada rasa geli2 perut tak lepas minum soya tu? Hihi

    BalasPadam
  4. tengok gambar pun boleh terasa kesedapanya..tapi rasa belum ad akat Sabah lagi ne kan.. hope one day ada.. nak rasa juga..

    BalasPadam
  5. Wah, nampak nyummy pancake tuh.Ermm, ada sijil halal tak, Ben?

    BalasPadam
  6. assalam, mmg minat air soya....tapi pernah makan atau minum spt yg Ben promosikan tu....tunggu Mr Bean bukak cawangan kat Ipoh

    BalasPadam
  7. Ingatkan Mr. Bean ni Mr. Bean yang dalam cerita tu :D

    BalasPadam
  8. pemilik dia mr.bean ke??hehehe

    BalasPadam
  9. wah...sedapnya.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    BalasPadam
  10. saya suka sgt dgn soya bean. nmpk menarik sungguh bila tgk gambar2 ni. kecuq liuq sudah! kena singgah the curve nnt :D

    BalasPadam
  11. mr ben?ehh saloh..mr bean..kat m'sia ade x bang beng?

    BalasPadam
  12. nampak sedap jer air tu yer... rasa dahaga pula... :)

    BalasPadam
  13. Perrhhh...suka design Mr.Bean nie..comel dan simple....nampak sedap lak tu...bila nak bukak cawangan kat bandaraya Melaka nie...heheh

    BalasPadam
  14. Abg ben, cmner ngn sjil halal...

    BalasPadam
  15. assalam..
    di kluang , ada kedai yang serupa mcm Mr. Bean ni.,
    namanya Nutri Soy. Tauke kedainya pernah kerja di tempat Mr bean di singapore ni.
    sy pernah bekerja di nutrisoy tu dlm 3 bulan sblm sambung study.
    Minuman, makanan semua berasaskan soya. Ada taufu fa..soya panas, minuman buah campur soya..Cara pembuatannya ok dan tiada sebarang campuran yang mencurigakan. sebab semua berasaskan soya.
    cuma, klu hari2 mengadap air ni, dah tak minum dah.,.mungkin sebab dah biasa. huhu.
    tapi, boleh cuba buat susu soya tembikai. mmg sedap. buat sendiri pun boleh.

    BalasPadam
  16. Satu jer ke outlet ne kat KL??

    http://dailytonic.blogspot.com

    BalasPadam
  17. macam dah pernah baca entry nie sebelum2 nie..disini..confius pula..

    BalasPadam
  18. amboiii.tak kan pergi mr.bean je kot ? tak nak singgah dekat kidzania ke ?

    BalasPadam