POW WOW !! Aku berjaya !!

by - Jumaat, Jun 15, 2012

 

Aku saja saja je try layan  CHIKAPOWWOW ni ari tu .. Yelah bila tengok barang barang yg dilelong kat sana tu menarik hati aku ..

Berbekalkan CHIKAS ( token ) yang aku ada , aku pon cuba laaa nasib membuat penawaran pada Celcom prepaid yang berharga RM100 yg aku nak tu..

Waaah…. Sapa sangka kan ? Rezeki aku tuuu … Berjaya lak membuat penawaran paling tinggi tapi rendah je sebenanya pon .. Hehehe .. Untuk prepaid CELCOM bernilai RM100 , aku berjaya mendapatkan pada harga cuma RM1.30 !!

image

image

Bila kita berjaya , maka pihak CHIKAPOWWOW akan keluarkan kenyataan seperti dibawah ini seterusnya menghantar email pada kita ..

image

Email yang mana tajuknya seperti dibawah ini .. Seterusnya , urusan pembayaran boleh dilakukan samada melalui kredit kad atau debit online.

image

Apakah tips aku jika korang nak guna bila membeli barang di CHIKAPOWWOW ni pada harga yang  korang nak ?  Mudah jer .. Aku tunggu hujung hujunggg je .. pastu biar je diorang yang banyak CHIKAS ni membuat penawaran dulu , bila rasa rasa ada yang mula give up , baru kita celah .. hehe .. Masa juga memainkan peranan ..

Hehe .. selama seminggu aku layan CHIKAPOWWOW ni , aku dapati byk gadget yang ditawarkan memang menarik dan murah ! Yang pasti , aku mmg tak tidur malam la untuk dapatkan gadget yang aku nak tapi sayangnya , aku tak mampu nak bersaing dengan mereka yang juga membuat penawaran yang lebih menarik ! Huhuh.. takpe la , takde rezeki .. Mungkin nanti ada lagi diorang keluarkan gadget tu .. Mana tau , kali ni boleh dapat kan ? Hehe ..

Bagi yang nak tau bagaimana nak join atau serta CHIKAPOWOW ni , sila klik SINI atau terus ke laman web mereka , CHIKAPOWWOW ..

You May Also Like

9 comments

  1. assalam, menarik jugak tu...tapi dah tak pakai Celcom plak.

    BalasPadam
  2. nanti sy sediakan 5ratus tuk ipad..haha..murah gak an..

    BalasPadam
  3. wah..murahnya. nak beli galaxy s3 kat sana ada tak? hehehe.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    BalasPadam
  4. kat sana kalau tak beli chikas tak boleh ke nak pow? tehn apa guna yg dia bg free tu? waaaaaaa :(

    BalasPadam
  5. Tahniah abg ben. Nak try tapi kena tunggu next year. budak sekolah tak boleh join :(

    BalasPadam
  6. Tahniah abg ben,
    dah try masuk dh,chikas tue kite kena beli dulu baru leh pow kan,macam mn kite nak tau "hujung hujung " tue tgk pada peratus off dia @ bape hari dia lelong???share plss

    BalasPadam