Baiknya Qhaliff cuma sementara ..

 

Tepat jam 11 pagi ..

IMAG1760IMAG1764IMAG1766IMAG1773IMAG1770IMAG1772

Dia terjaga .. Tengok sana sini .. Rileks je .. Mood baik giler .. Letak kat tilam .. rileks jer .. Amboi .. Biasanya , teriak kalau letak kat tilam .. Ok la tu ..

IMAG1778

Pasaang tv .. kusyuk dia layan drama .. Apa yang dia faham pon , tak tau .. tapi macam marah je bila aku halang ..

IMAG1784

Dalam kul 11.40 .. Segalanya bermula setelah dia bedal 2 botol susu .. Dia dah ngantuk tapi tak nak tidur kat tilam .. Aku kena dukung memanjang .. 4 kali percubaan , semua gagal .. Harapan aku kini cuma satu .. TUNGGU MAK DIA BALIK !! Confirm selamat .. Tapi sampai bila ??

Ada sekali tu , aku letak dalam bilik dia .. Haaa.. tau pulak dia nangis skit skit pastu diam .. Seolah dia tau takde orang kat situ nak layan ‘manja’ dia .. huhu … Sian la pulak tengok dia pandang sana sini sorang sorang sambil teresak resak .. Dukung la semula .. Huhuh..

Jap lagi , sambung ‘masak’ aku !

13 ulasan:

  1. sesi membuli daddy qhaliff...good job qhaliff..hehe

    BalasPadam
  2. hahahaha..qhaliff buli papa ye! baju qhaliff sama dgn baju dayyan saya la :D

    BalasPadam
  3. "baiknya Qhaliff cuba sementara" ke, "baiknya Qhaliff cuma sementara"?

    BalasPadam
  4. abg ben bolehhh...hiyahhh..chaiyok!..comel tengok gelagat qhaliff nie

    BalasPadam
  5. abg ben c qhalif nak uji abah dia jer...hehe

    BalasPadam
  6. time ni la dia nak ngada2.. dh besar kang nak ngada2 tdo atas dukung tak blh dah... kekekekeke

    BalasPadam
  7. haha, comellah qhaliff ni..

    BalasPadam
  8. hahahaha wahai En. Ben, masih jauh lagi perjalanan.....bersabo je ye..

    BalasPadam
  9. alahai, dia cari mak dia la.. siannya... manja nye Qhaliff yer.. masak la Bro Ben kalau macam ni.. hahahha

    BalasPadam
  10. goob job Qhaliff...sesi membubi daddy ye...clever boy...suka rambut pacak² tu...

    BalasPadam
  11. grr... geram si qhaliff! :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.