CHIKAPOWWOW – “ Buy Now Auction ”

by - Jumaat, Ogos 03, 2012

 

CHIKAPOWWOW ( CPW) telah menampilkan satu lagi konsep yang lebih menarik agar mereka yang gemar membeli gadget secara online dapat membeli secara langsung dari mereka di samping dapat berhibur membida di laman web CPW ..

Caranya dengan membuat pembelian terus menerusi butang ‘ BUY NOW’ .. Tak rugi dah pasni .. Kalau dulu , ada yang kata akan kerugian , jadi kini korang boleh beli terus gadget  atau item yg korang nk tu..

Kalau tak faham , boleh tonton video ni dulu ..

Amacam ? Jadi , kalau taknak membeli menerusi pembidaan atau penawaran , beli jer terus item yang kita nak tu . Chikas yang ada kat tangan tu , leh je buat berhibur dlm tu atau membida item yang kita nak.. Kemudian , beli je terus kalau rasa nak beli dengan harga yang ditawarkan dengan mengabungkan Chikas yang sedia ada dan juga wang tunai  .. Senang je kan ?

Dlm laman web CPW , ada juga item yang dikhaskan untuk mereka yang baru di situ. Maknanya , item tu , orang lama tak leh kacau ! Dikhaskan untuk orang orang baru .. Hehehe.. Ok la tu kan ? Hehe..

TIPS : Anda boleh membelinya terus melalui ‘ BUY NOW AUCTION’ sekiranya tidak mahu melalui pembidaan biasa (‘NORMAL AUCTION’ ).Rujuk video di atas.

You May Also Like

0 comments