Kekuatan UNFRIEND dan UNFOLLOW

by - Sabtu, Ogos 25, 2012

 

Perghh .. Dunia maya ni ibarat dunia realiti .. Kalau bijak mencari kawan , memang sampai ke akhir hayat laaa .. Memang beruntung sungguh badan la kalau jumpa kawan gitu .

Tapi ada gak yang nampak begitu sayangnya hanya bijak berkata kata . Manis janjinya dan begitu juga gambar gambarnya .. Tapi apa pon takde .. Sekadar cerita gempaknya saja.. Haaa ..

Dua contoh yang ada dalam dunia maya. Yang sorang tu mmg patut kena UNFRIEND untuk elak dari bergaduh , sakit hati dan mengumpat. Dan sorang lagi tu patut dijadikan BFF .. Haaa .. kan kan ?

Tapi bila yg satu ni tetiba UNFRIEND kita tanpa sebab ? Camana ? Tak tau apa punca sakit hati , geram atau tertekankah  butang UNFRIEND ?

Begitulah lumrah persahabatan di dunia maya. Kalau kita rasa kawan ramai boleh di cari di sini , maka ramailah . Jika yang dah anggap seperti adik beradik , alhamdulillah ..

Aku tak nafikan aku pernah buat gitu .. Sebab musababnya , biar Allah je yang tau .. Bukan apa , kang tulis lebih lebih , jadi umptan lak kan ? Jadi , biar je la … Sempena bulan baik hari baik , kita bermaafan jer la..

Maaf mmg maaf dah .. Cuma nak FRIEND tu , tunggu akaun baru dibukalahh .. Tu pon kalau guna FAKE akaun .. hehe ..

You May Also Like

1 comments

  1. kalau dia unfriend kita..kita block je dia..boleh kejam gitu?? hehehe..kadang2 tak pasal2 kena unfriend dari sesorang yg masa dia kecik dulu..kita la yg cebokkan bont*t dia..dah besar panjang tetiba unfriend kita pulak..makanya adalah lebih baik aku block je dia dari hidupku terus..end of story..

    BalasPadam