Rugi rasa tak gi layan kat panggung ..

by - Isnin, Ogos 20, 2012

 

Dah sediakan satu jug kopi untuk layan movie raya malam ni memandangkan aku tak g beraya ke mana mana rumah . Jadi , aku putuskan untuk habiskan masa emas aku dengan menonton filem filem terbaik anak tempatan yg berjaya mengutip jutaan ringgit ! Best kan ?

Setengah jam pertama .. Gelas pertama dihabiskan sambil makan biskut raya. Nampaknya biskut raya lebih menarik dari skrip skrip yang dh biasa tonton di tv dan menjadi sebutan anak kecil kita. I LIKE ! Yang elok kita contohi kan ?

Setengah jam kedua… Kira masa ni patutnya babak babak menarik ditonjolkan untuk menghilangkan rasa mengantuk.Memang ada tapi aku perlu minum kopi lagi untuk hilangkan rasa mengantuk ..

Nak abis dah pon citer tu .. Ahhh.. Serius best ! Patut la boleh kaut berjuta ringgit ! Pasal tu la kot skang ni boleh buat filem filem ‘asal ada muka lawak’ untuk untung besar .. Jalan cerita ? Tolak tepi. Yang penting , KITA KAYA !!

Serius , aku mmg sokong filem anak tempatan tapi bukan filem begini. Aku rasa filem pendek cam BERNAS tu jauh lebih berkualiti dan capai sasaran dari filem yang sekadar menghabiskan sebatang rokok ! Dan janganlah perbodohkan penonton ..

Opss.. Jangan bagi alasan yang sangat tak logik untuk pertahankan filem gini aihhh ..

Harap dapat tengok sambungan filem box microsoft office tu nanti di tv masa raya nanti walaupun kat youtube pon ada .. Tak best layan kat youtube.. Nak gak tgk masa raya . Maklumlah , nak abiskan kuih raya yang ada tu haaa ..

Selamat Hari Raya .. Maaf zahir dan Batin yer , tuan direktor.. Cerita apa ? Apa lambok tu ? Ala.. lupa lak ..

You May Also Like

4 comments

  1. untung melambung2.. jln cerite hampeh.

    BalasPadam
  2. Mls nk layan cite2 mengarut mcm tu.....buang masa! Cote hampeh...

    BalasPadam
  3. Mls nk layan cite2 mengarut mcm tu.....buang masa! Cote hampeh...

    BalasPadam
  4. malam semalam...
    pilihan cerita..
    1. mail lambong.
    2. merong mahawangsa (astro ria)..

    saya tonton merong mahawangsa yang dah ditonton di pawagam 2 kali. bukan apa, atleast leeza tahu juga lah pasal sejarah kedah.

    seterusnya layan cerita snake on the plane... hihok........

    BalasPadam