Bersantai di Steamboat BBQ Buffet D'Kayangan, Shah Alam

by - Ahad, September 23, 2012

 

Malam semalam menjadi saksi betapa aku perlu kembali ke gym sebab makan dgn banyaknya ..  Hehe .. Pufff .. nazak nazak ..

Kehadiran aku ke restoran  D’ Kayangan Steambot bersama keluarga aku, keluarga adik ipar aku dan rakan rakan blogger mmg membuatkan aku tertelan air liur melihat makanan  yang ada ..

Yummy .. masuk masuk ke pintu utama , nampak dah kambing panggang !

IMAG3724

Tertelan air liur aku tengok kambing panggang ni . Dulu aku bukan kaki kambing tapi bila aku rasa seketul sewaktu aqeqah Qhaliff dulu tu haa .. aku semakin meengemarinya .. hehehe .. Berbeza dengan ayam.. hahaha.. Sesekali ok la .. Sebulan sekali pon lom tentu aku makan .. hehe ..

Kemudian aku masuk ke dalam restoran untuk bertemu Chef Sharifah , tuan punya restoran yang juga menjemput aku ke sana .. Terima kasih Chef ! Berasal dari Perlis , Chef Sharifah mmg mesra orangnya.

Sebelum tu , aku terpaku jap tengok orang ramai yang hadir ke restoran ni .. Kebetulan ada Datuk Dr.Hassan Ali yang makan berhampiran aku dan ada juga artis ..

Harganya , mmg bepatutan sangat.. Satu kepala dalam harga RM21.90 + dan kanak-kanak RM10+  jer.. Macam macam ada okeh !! Kira berbaloi la nak bersantai bersama keluarga di sebelah malam.

Menurut Chef Sharifah , untuk menu tengahari  mereka bercadang nak buat ala carte .. Hehehe .. Makanannya , mmg menyelerakan tekak aku .. huhu ..

Antara pilihan yang ada semalam .. Gambar ni aku aku kat facebook teamboat BBQ Buffet D'Kayangan jer lengkap ! Hahaha ..

IMAG3734

IMAG3738_BURST002_COVER-1-1-1

IMAG3731

Amacam ? Menarik ? POI kalau nak guna gps ke sini adalah NAZA TTDI atau Pangsapuri Service Sri Acapella .. hehehe .. Alamat penuh Steamboat BBQ Buffet D'Kayangan ini ,

RESTORAN STEAMBOAT D'KAYANGAN ,MR1-01-04 SRI ACAPELLA SERVICE APARTMENT ,NO.1 JALAN LOMPAT TINGGI 13/33 , SEKSYEN 13, SHAH ALAM ,40100 SELANGOR

No Telefon : 012-297 1091/ 012-397 0091/ 03-5523 4979

Email : kayanganbuffet@hotmail.com

Booking dulu sebelum datang ! Takut .. eheheh

“ Encik, maafkan saya .. dah penuh .. “ ..

You May Also Like

5 comments