Hasil persidangan rakan maya ..

by - Selasa, September 25, 2012

 

IMAG3756_BURST004-1

Sapa sangka kan ? Dalam dunia maya ni , macam macam orang kita tak kenal , boleh jadi kawan dan lawan .  Ada yang kawan, mmg boleh bawak sampai ke mati perhubungan tu . Ada juga hari kawan  esok jadi lawan hasil ketidakpuashatian terhadap entah apa pon tak tau laa ..

Malam ni , sekali lagi persidangan rakan maya dibuat oleh aku bersama beberapa lagi rakan maya seperti blogger dan kawan FB yang tinggal berhampiran aku yakni di Putrajaya.

Kesannya , banyak yang aku tak tau dan mereka tak tau , dah tau .. Menariknya ada yang tergaru kepala setelah mengetahui identiti memasing .. Hahahah ..

Sapa sebenarnya kita tak kisah la.. Asalkan bukan pesalah undang undang dah la.. Yang penting keikhlasan bila berkawan tu perlu ada .. Mana tau , hari ni hari kita .. esok hari dia lak .. kan ?

Dan ada benarnya kata salah seorang kawan tu , masa depan anak kita kian terancam … Kenapa ? Haih .. panjang ceritanya .. Yelah , kita pon dah leh nampak sebenarnya .. Cuma terkabur  dek kerana tidak mahu percaya jer ..

You May Also Like

5 comments

  1. betul... member opis bnyk down kan moral bile tau sya jd blogger.. tp alam maya bnyk menyokong.. da tahu sape yang boleh pakai dan yang tak boleh pakai

    BalasPadam
  2. berkawan dengan sahabat2 dari alam maya banyak faedahnya dan banyak membantu dalam kehidupan juga.
    nak tahu juga apa yang buat masa depan anak2 kita terancam.. share sikit la

    BalasPadam
  3. apakah yg mengancam masa depan anak2? meh la kongsi.;-)

    BalasPadam