Isteri Sham Kamikaze Tuntut Cerai

by - Isnin, September 03, 2012

 

Er .. er .. Aku .. er .. err .. Dalam gambar ni isteri Sham , Farazila menunjukkan surat permohonan cerai yang difailkannya di Mahkamah Syariah Rendah Shah Alam pada 30 Ogos lalu.. Nak baca lagi , g MSTAR ONLINE ..

Aku .. aku .. hehehe .. ni bukan blog gossip dah .. Dulu ye la kot .. Cuma aku terkejut je la bila baca .. Benar atau tidah . bak kata orang dulu dulu , jagalah hal sendiri dulu laaa ..

Hurmm .. Segalanya ada hikmah .. Kita tak tau cerita sebenarnya tapi yang kita tau , cerita benda yang kita tak tau hujung pangkal dan sekadar dengar dari mulut orang .. Benar atau tidak , biar je mereka selesaikan di mahkamah .. Kita pandang , dengar dan amik teladan ..

Semoga Allah lindungi kita semua ..

You May Also Like

8 comments

  1. terbaekk la en. ben... biarla mereka selesaikan ape2 dgn cara baik... jgn jd nasik tambah.. mmg x bagus... kita dok ade ni... jaga kain masing2 je...

    BalasPadam
  2. biarlah mereka selesaikan dengan cara mereka.. kita yang tak tau apa-apa lebih elok jangan bercerita yang tak tau hujung pangkalnya.. ;)

    BalasPadam
  3. betul tu.. biarlah mereka dan org yg terdekat je yg selesikan.. kita yg xtahu apa2 ni, senyap2 jela..

    BalasPadam
  4. kenapa kalau kahwin, mesti akan ada penceraian.. tak boleh ke kekalkan perkahwinan tu. macam takut pula nak kahwin nanti.. banyak sangat dugaan. kalau si isteri baik, si suami pula buat hal. begitulah sebaliknya.. ermmm

    BalasPadam


  5. Tulah..kita pun tak tahu cerita sebenar. Tadi buka beautifulnara terkejyt gak baca berita ni. Almaklumlah, masa tgh hot kisah husband dia kahwin lagi satu..wife dia nila yang pertahankan husband dia. Sampai kat satu forum yang buat kat PICC bulan 4 kalau tak silap. Cumanya.....my friend kwn dgn second wife dia (alamak..aku dh kantoikan)...dannn.....kesian 1st wife dia ni sebenarnya.Tak apalah, semua yg berlaku ada hikmah.

    BalasPadam
  6. semoga perkara ini dapat diselesaikan dengan cara yg baik.. tp kalau boleh tu janganlah diteruskan kan... apa apapun kita berdoa sahaja semoga apa jua keputusan yg bakal mereka ambil nanti.. second wife dia pun ada dalam friendlist fb akk.. memang baik dan manis juga orangnya..

    BalasPadam
  7. semoga masalah mereka selesai dengan cara yang terbaik... doakan yang terbaik utk mereka

    BalasPadam
  8. kalau dah tertulis jodoh mereka setakat itu, x boleh nak ckp ape la kan. kita x rasa apa yg mereka rasa. hanya yg pernah mengalami kes seperti ini akan lebih memahami. semoga semua akan baik2 saja. kita berserah kpd Allah SWT

    BalasPadam