Bila Qhaliff dah 6 bulan ..

by - Selasa, Oktober 09, 2012

 

IMAG3998IMAG3989IMAG3993

Teringat lagi kata kawan kawan pembaca yang meninggalkan komen di blo aku dulu .. Kata mereka , baby bila dah cecah 6 bulan , masa ni la seronok bermain ngan mereka . Mereka tau apa yang sedang berlaku pada mereka .. Hahaha ..

Itulah yang berlaku pada Qhaliff.. Bila aku mengecilkan mata seolah olah nak menyerang dia , dia awal awal dah menjerit kuat ! Bila aku mula mengigit badan dia termasuk kaki , hilai tawa dia memenuhi ruang rumah aku. Ada sekali tu wife ingat dia menangis kuat padahal dok ketawa ngan aku .. huhuh..

Ada kawan pesan , mainlah sepuashati bila mereka umur begini . Nanti bila mereka dah berkawan , kita akan merindui saat itu .. Huhu.. Sekarang pun aku dah leh terasa begitu ..

Berbalik pada Qhaliff , aku tak tau la perkembangan bayi camana bila berusia 6 bulan tapi aku seolah olah sedang bergurau ngan bayi yang dah cukup besar sedangkan bila kita baca akhbar , bayi tersedak susu di usia dia ..  Dalam erti kata lain , tak sangka dia dah sebesar ni .. huhu.

Tak lama lagi , bercucu lak .. huwaaa.. tua sudah aku ..

You May Also Like

9 comments

  1. nnti dh jd tok, buleh baca balik xperience macam nie dlm blog. sweet!

    BalasPadam
  2. masa ni la kita kena maindengan dorang sepuas2nya.. bila anak dah besar jangan harap la dia nak main dengan kita.. bila dia dah ada kawan, takder dah dia nak main2 macam ni.. saya sangat2 rindu saat anak saya umur 6 bulan ni..

    BalasPadam
  3. huhuh .~
    kalo camtuh jangan rugikan mase main dengan QhalifF (:

    BalasPadam
  4. Baguslah daddy Qhaliff Iman...

    BalasPadam
  5. saya ada stu info tentang baby tercekik susu... tapi maybe dah ramai yang tahu just nak kongsi je... sebenarnya kebanyakkan baby yang tercekik susu disebabkan susu tiruan... dah banyak sangat sekarang ni.... sebab tu la baby tersedak sebab susu tu bukan untuk kanak2 tapi untuk orang dewasa... kepada yang ada baby hati2 la bila beli susu....k...

    BalasPadam
  6. seronok sebab dia dah pandai memberi respond dengan tindakan kita.. ;)

    BalasPadam
  7. kalau Qhaliff dah besar nanti, dia akan menjadi kawan baik daddynya..=)

    BalasPadam
  8. Hehhee.. Siantgk muka comel qhalif dcelah kena himpit dgn daddy..!

    BalasPadam