Untungnya Qhaliff ..

by - Khamis, Oktober 11, 2012

 

Bersama Rtp Farra Arisha sewaktu g beraya di rumahnya Aidilfitri lalu..

Bla fikirkan apa yang dah aku buat pada Qhaliff , untungnya dia kerana ada rekod mengenai kehidupan dia sewaktu bayi. Aku terfikirkan camana la aku dulu . Yang aku ada cuma beberapa keping gambar masa baby dalam hitam putih.

Pastu bergambar dengan ramai kenalan .. Segalanya adalah kenangan bersejarah yang bakal dia baca sendiri , satu hari nanti.. Nak tunggu aku cerita ? Huhu .. Tak larat dah nak borak ngan dia masa tu …Haha ..

Harapnya , bila dia baca semua tu .. ada la kesedaran betapa kehidupan ini bukanlah semudah yang dia sangkakan yg mana kita sangka bila dah reti berlari , dunia ini kita yang punya !

Hurmmm…

You May Also Like

3 comments

  1. Tuah budak sekarang... dah rezeki dia... lagi kesian tengok budak sekarang tapi daddy diaorang tak mampu nak rekodkan macam yang awak buat kat Qhaliff Iman.... sebab diaorang tak de BLOG...he..he.. betapa bestnya dunia blogging ni bro!! ....

    BalasPadam
  2. waa.untung anak2 zman skrg ye..:)

    BalasPadam
  3. i truly agree.
    besides, blog juga diumpamakan seperti diari yang mempunyai kebaikan dan manfaatnya tersendiri, yang mana ia boleh menghidupkan dan melestarikan semua cerita kehidupan yang telah kita alami sepanjang kita hidup suatu masa nanti. :) well, Qhaliff is one of the lucky ones to have a caring, loving daddy like you. :)

    BalasPadam