CARA YANG LEBIH MUDAH UNTUK MEMILIKI MODEL KERETA LEGO–SHELL

by - Rabu, November 28, 2012

 

Aku tau , ada rakan-rakan yang merungut susah nak dapatkan koleksi  model kereta LEGO – SHELL yang sedang hangat dipasaran tu kaaannn .. heheh .. Rileks bro !

Baru-baru ni , bertempat di Blue Concourse, Pusat Membeli Belah Sunway Pyramid , Shell Malaysia telah melancarkan tiga lagi model koleksi terhad model Ferrari yang dipasang menggunakan blok LEGO. Model-model LEGO – Scuderia Ferrari Truck, Ferrari F40 dan Ferrari FXX .

Menariknya terdapat sebuah Ferrari 150° Italia saiz sebenar yang dibina daripada blok LEGO - rekod julung kali dalam sejarah Shell yang telah memakan masa 6 bulan untuk direka dan dipasang oleh sepasukan pakar di LEGO.

Pic 4 - Tuan Haji Azman Ismail with the complete set of the Lego Models

Ini bermakna ada  6 set kesemuanya kan ? Ok .. Untuk membeli kesemuanya dengan cara mudah , sila ke stesen Shell yang berhampiran kemudian dengan tunjukkan kad BonusLink :

  • Beli model kereta Lego® pada harga RM 12.90 setiap satu tanpa perlu membeli sebarang barangan Shell. (terhad kepada satu unit setiap pelanggan untuk setiap transaksi)
  • Dengan pembelian minimum RM40 (gabungan resit dari stesen Shell yang sama dibenarkan) Shell V-Power 97 atau Shell V-Power Racing, para pelanggan boleh membeli kereta model Lego® pada RM10.90 setiap satu dan / atau set Lego® Minifigures pada RM10.90 setiap satu (terhad kepada 3 unit barangan Lego® setiap pelanggan untuk setiap transaksi).
  • Dengan pembelian pek 4 liter Shell Helix Ultra / HX7 / HX7E / HX7 Diesel, pelanggan akan menerima satu set Lego® Minifigures secara PERCUMA. Mereka juga boleh membeli sebarang model kereta Lego® pada harga RM12.90 setiap satu (terhad kepada 3 unit setiap pelanggan untuk setiap transaksi)
  • Promosi ini sah sementara stok masih ada.

Ok .. Tunggu apa lagi kan ? Sila dapatkan ke semua set tersebut ! Aku dapat daaahh !

 

You May Also Like

7 comments

  1. baru dpt model lego ferrari berwarna kuning. Model lain sudah sold out..
    (-_-)

    BalasPadam
  2. Terimakasih informasi nya gan, sangat bermanfaat :)
    nice post :)
    ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

    BalasPadam
  3. baru dpt kumpul 2 .. tggu 29 utk keluaran baru pulak

    BalasPadam
  4. macam menarik je benda ni..
    http://jeritpekik.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. Bukan setakat nak2 yang gilakan semua ini bapak anak pun sama gila2...

    Anak kat rumah dah merungut2...rasanya kena jugak beli satu sebagai tutup mulut utk dia.

    BalasPadam
  6. sy ade 50 kereta lego shell utk dijual..ade kwn perempuan beli dari mane ntah..nk jual satu2 atau pon borong semua skali..klau satu2 dlm rm 20.klau nk beli semua harga kire brp yg patut je lah..janji lepas..klau sikit2 pon rase leh kurang lg tu..yg dok jauh tu hope beli lah byk..yg jb leh beli satu2..klau berminat hantar ke email sy amir_dolcejb@yahoo.com

    BalasPadam
  7. sy ade 50 kereta lego shell utk dijual..ade kwn perempuan beli dari mane ntah..nk jual satu2 atau pon borong semua skali..klau satu2 dlm rm 20.klau nk beli semua harga kire brp yg patut je lah..janji lepas..klau sikit2 pon rase leh kurang lg tu..yg dok jauh tu hope beli lah byk..yg jb leh beli satu2..klau berminat hantar ke email sy amir_dolcejb@yahoo.com

    BalasPadam