Qhaliff ikut daddy ..

Sampai dah Menara Axis... Kalau tk pasal blog , tak nk aku kuat awal pg ni... Nasib baik ada Lyssa teman utk jaga Qhaliff jap lg ..

Published with Blogger-droid v2.0.9

10 ulasan:

  1. Untung Lisa dapat jaga Qhaliff.. Bleh peluk budak bolat tu..hehe..
    Ehh..ker..untung Qhalif dijaga oleh Lisa???hehe

    BalasPadam
  2. jgan notty2 ngan daddy plak..hahaha

    BalasPadam
  3. Hihii... Seb baik qaliff ada baby sitter

    BalasPadam
  4. tadi tgk kat fb lyssa gambar dia ngan qhalif.. hehe rapat korang kan..

    BalasPadam
  5. wah...bby sitter qhaliff blogger pemes jugak..hihi..untung qhaliff yer..nnti qhaliff pun bkl jd blogger la nih..hihi

    BalasPadam
  6. untung dak Qhaliff dapat dibelai manja.. ;)

    BalasPadam
  7. qaliff comel..geram tgk.. hihi.. jgn nakal2..

    BalasPadam
  8. Alahai , masa bila la tgkp gmbr lyssa tuuu ??? Whoaaa .. Maluuuu ....

    BalasPadam
  9. babysitter qhaliff sgt2 comel dan cantikla...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009