Kembar Qhaliff , yang anda tak kenal!

 

Nama dia ? Heheeh ...Qhalisya ?? Tak .. tungguuu dpt adik pompuan , baru tau ..

Ni hasil kerja mak dia yer..Jangan tgk aku.. Kalau aku yang buat , aku pakaikan gincu n bedak lagi kooo..

Published with Blogger-droid v2.0.9

25 ulasan:

  1. Alololo comel nih .. Mcm perempuan

    BalasPadam
  2. Qhaliff Iman..yg ni Qhalisya Imani la ye..hehehe..qhalif comel..

    BalasPadam
  3. makin comel..ahaha

    http://www.jeritpekik.my/2012/12/segmen-bebas-syaratentry-terbaik-untuk.html
    -segmen entry terbaik 2012 untuk direview..jemput join..simple,xd syarat

    BalasPadam
  4. gambar kedua tu comel! dengan mulutnya 'o' tu! eee comel!!

    BalasPadam
  5. ahaha..ce abg ben pkai gak..sme x..sme x ngn qhaliff..ehhee

    BalasPadam
  6. hehehe.. comel.. Aku selalu buat gini kat kazen kazen lelaki yg masih kecik. Memang sebijik nampak cambudak pompuan.. ngeh ngeg

    BalasPadam
  7. hadoiiiii! makin comey budak tecik niiii!

    BalasPadam
  8. COMEL LA ANK ABG BEN NIH... RASA NK BUAT ADIK AGKAT.GERAM DGN BUDAK2 KECIK. :)

    BalasPadam
  9. oit oit oit..kecelaruan identiti.hahaha

    BalasPadam
  10. hahahahahhaa..bertambah comel.hehehehe

    BalasPadam
  11. Hoho terserlah kecomelan qhaliff :D

    BalasPadam
  12. rupa kembaq Qhaliff yg sgt chomells..Qhaliff xsabaq nk dpt adek pompuan lettew :P :D

    BalasPadam
  13. alahai, chumelnya qhaliff >,< hoho mummy qhaliff buli qhaliff ya?

    BalasPadam
  14. ingatkan ada muka iras qhalff.. rupanya ada keje mak dia ye.. ehhehe..comel qhaliff... jangan slalu bagi pakai mcm ni.. risau la saya abg ben!

    BalasPadam
  15. alololololo tomeinyeeeee...
    cm gugirl lah :D

    BalasPadam
  16. lepas nie klu qhaliff dapat adik perempuan dah tau macam mana muka...hehhee..comel

    BalasPadam
  17. cian qhaliff hehe.. tpi qhalif tetap comel + hensem.. :D

    BalasPadam
  18. adehh..cian qhaliff..heheh mummy daddy die sme ja..hehehe..

    mcm gegel..hehehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009